Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Tezeusz dołącza do Empik Premium: darmowa dostawa na książki z drugiej ręki

Tezeusz.pl, największa platforma re-commerce książek w Polsce, dołączył do grona sprzedawców oferujących swoje produkty w programie Empik Premium. Dzięki temu subskrybenci programu mogą korzystać z darmowej dostawy książek outletowych z oferty Tezeusz.pl dostępnych na Empik.com. ...

Więcej

Newsletter wewnętrzny – jak poradzić sobie z nadmiarem informacji w e-mailach?

Nadmiar komunikacji wewnętrznej nie wynika z nadgorliwości komunikatorów, ale często jest tak odbierany przez pracowników firmy. Dotyczy to zwłaszcza złożonych organizacji, które posiadają wiele oddziałów terenowych. ...

Więcej

Neuron dla Stowarzyszenia Twoja Sprawa

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu. ...

Więcej

Rekrutacja w Neuronie: poszukujemy specjalisty ds. PR (account executive)

Poszukujemy pracowników na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta (account executive).

Więcej

Z czerwonym noskiem nam do twarzy!

Czy wiecie, co jest na zdjęciu poniżej?  To jest czerwony nosek, znak rozpoznawczy fundacji Czerwone Noski. W Czerwonych Noskach wierzą (i wiedzą!), że śmiech jest podstawą zdrowego społeczeństwa opartego na humorze i bezpośredniej interakcji człowieka z drugim człowiekiem. ...

Więcej

Fundament komunikacji wewnętrznej – odkop go i wykorzystuj

Żyjemy w dobie elektronicznych kalendarzy, systemów do zarządzania projektami, newsletterów i intranetu. Mogłoby się wydawać, że tablice informacyjne są przeżytkiem i nikt ich już nie potrzebuje. Przekonam cię, że warto wyciągnąć tablicę zza szafy, zdjąć z niej pajęczynę i wykorzystywać w codziennej pracy. ...

Więcej

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

Więcej