Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisku junior account executive

Poszukujemy nowych członków naszego zespołu. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w pracy dla największych polskich i międzynarodowych firm i rozwinąć umiejętności w naszym zespole – wyślij swoje CV.  Stanowisko: młodszy specjalista ds. PR (junior account executive) Zakres obowiązków: wsparcie zespołu doświadczonych konsultantów przy prowadzeniu projektów komunikacyjnych dla naszych klientów. ...

Więcej

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota

Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

Więcej

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?

Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Więcej

Jak wykorzystać zdjęcia, film lub muzykę z Internetu

Myślimy obrazem. Wpływają na nas kolory, kształty, dźwięki. Nie umknęło to uwadze reklamodawców. Dlatego też coraz więcej firm, promując swój biznes w mediach społecznościowych, wykorzystuje zdjęcia, filmy czy muzykę. ...

Więcej

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Państwo kontra rynek, wolność vs solidarność, zmiany drogą reform czy rewolucji? – czyli Strefa Debat na Kongresie 590

W ubiegłym tygodniu już po raz trzeci mieliśmy okazję uczestniczyć w Kongresie 590, który odbył się w Jasionce koło Rzeszowa. Konferencja na stałe wpisała się na mapę najważniejszych wydarzeń ekonomicznych w Polsce, gdzie polscy przedsiębiorcy, eksperci ekonomiczni i politycy dzielą się swoimi doświadczeniami oraz opiniami. ...

Więcej