Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Z „korporacyjnego” na nasze, czyli lokalizacja informacji prasowej w czterech krokach

Adaptacja tekstu Stelli Jansen Four Tips for Dealing with American Press Releases in Europe Stella Jansen, Progress Communications, LinkedIn, Twitter Każda kultura jest inna. Widać to wyraźnie na przykładzie komunikatów prasowych. ...

Więcej

10 akronimów ze świata online, które PR-owiec musi znać

Dążenie do ekonomii języka uznawane jest obecnie za jedną z naczelnych cech komunikacji internetowej. Zwięzłość formy i treści zaznacza się na wiele sposobów m.in. ucinając części wyrazów, stosując emotikonki zamiast opisów stanów emocjonalnych czy poprzez używanie akronimów. ...

Więcej

Dołącz do zespołu Neuron APR!

Szukamy zaangażowanych i samodzielnych kandydatów/kandydatek, którzy wniosą do naszego zespołu energię i świeże spojrzenie na działania komunikacyjne. Jeżeli szukasz pracy w agencji, które zapewnia świetną atmosferę i gwarantuje rozwój zawodowy - wyślij nam swoje CV! Stanowisko: specjalista ds. PR (Account Executive) Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków i cechy idealnego...

Więcej

NajPRościej jak się da

Inspiracja do tego wpisu przyszła z kompletnie niespodziewanej strony, no bo kto by pomyślał, żeby na bloga o komunikacji pisać tekst o wyjściu na pizzę? Ale do rzeczy. Postanowiliśmy z rodziną zjeść obiad na mieście. ...

Więcej

Neuronowe CSR z uśmiechem, czyli jak pomagamy Czerwonym Noskom

Uśmiechnij się do nieznajomego i policz do 11! Dokładnie tyle sekund wystarczy, by nowo poznana osoba polubiła cię, uznała za sympatycznego i wiarygodnego. My magicznej mocy uśmiechu uczymy się od Fundacji Czerwone Noski, która wnosi humor na dziecięce oddziały szpitalne. ...

Więcej

Opowiedz o marce jakbyś pisał powieść. Krótki wstęp do storytellingu

Storytelling to słowo, które w świecie PR i marketingu powtarzane jest w ostatnich latach jak mantra. Nie bez powodu, bo to forma komunikacji angażująca odbiorcę i bardziej autentyczna niż zwyczajna reklama. ...

Więcej