Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

Nowa międzynarodowa sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest Neuron.

Więcej

Dołączamy do Sotirii – międzynarodowej sieci niezależnych agencji PR specjalizujących się w bezpieczeństwie IT i fizycznym. Oto dlaczego

TL;DR: Przyjęliśmy zaproszenie do miedzynarodowej sieci agencji specjalizujących się w obsłudze firm z branży bezpieczeństwa (IT i fizycznego); uważamy, że to bardzo perspektywiczny rynek; szczegóły na http://sotiria.neuron.pl A teraz dla wytrwałych: Polacy czują się bezpiecznie. ...

Więcej

Przygotuj firmę na kryzys. Instrukcja w 9 krokach

Z zarządzaniem komunikacją w sytuacjach kryzysowych jest trochę jak ze strażą pożarną. Wszyscy widzą wozy na sygnale, błyszczące hełmy i osmalonych strażaków. Niewielu uświadamia sobie, że podstawą pracy straży pożarnej jest zapobieganie pożarom, poprzez edukację, audyty i inne środki profilaktyczne. ...

Więcej

Komentujemy w Wirtualnych Mediach

Prezydent RP nie jest wyłącznie „długopisem” Zdaniem Lidii Marcinkowskiej, partnera w agencji Neuron PR, układ sił na polskiej scenie politycznej nie służył do tej pory wizerunkowi prezydenta. Ale też nie był to wizerunek szczególnie zły. ...

Więcej

Przygotowanie strategii PR - warsztat komunikacyjny Neuron Agencji PR

Większość firm nie posiada spisanej strategii komunikacji. Zwykle brakuje na to czasu, narzędzi lub wiedzy jak ją sformułować. A ponieważ nie każdą firmę stać na wynajęcie specjalistów, postanowiliśmy podzielić się z czytelnikami naszego bloga wskazówkami, jak samodzielnie zrealizować warsztat służący konstruowaniu strategii komunikacji. ...

Więcej

Martwimy się mierzalnością, tymczasem informacja prasowa i retainer umierają

W 2015 r. dołączyliśmy do Plexus PR - sieci niezależnych agencji PR z całego świata. Raz w roku spotykamy się na Plexus PR Summit, by podzielić się obserwacjami dotyczącymi rynku i zaplanować pracę na kolejne miesiące. ...

Więcej