Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji rodzinnych do zbiorów Archiwów Państwowych.

Warsztat jako wsparcie w analizie

W celu opracowania strategii komunikacji agencja przeprowadziła strategiczny warsztat komunikacyjny z udziałem pracowników Naczelnej Dyrekcji oraz przedstawicieli archiwów państwowych. Na bazie wniosków z warsztatu przygotowany został szczegółowy plan komunikacji obejmujący działania PR i marketingowe.

– Zależało nam na uwzględnieniu doświadczeń członków zespołu archiwów państwowych z różnych miast i regionów Polski. Zaproponowana przez Neurona warsztatowa metoda pracy umożliwiła sprawne zebranie niezbędnych informacji oraz wspólne uzgodnienie celów biznesowych i komunikacyjnych projektu. Dzięki temu plan działań powstał w założonym terminie i jest dobrze osadzony w realiach budżetowych – mówi Maciej Gajewski, Dyrektor Departamentu Organizacji i Udostępniania Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych.

Czym zajmuje się Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych?

Naczelna Dyrekcja Archiwów Państwowych to centralny urząd administracji rządowej podległy Ministrowi Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Zarządzana przez Naczelnego Dyrektora Archiwów Państwowych sieć 33 archiwów gromadzi, przechowuje, opracowuje, zabezpiecza i udostępnia materiały archiwalne od czasów średniowiecza do czasów dzisiejszych.

Czym zajmuje się Neuron Agencja Public Relations?

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów z zakresu komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Do klientów firmy należą m. in. Netia, Arval i PKO Bank Polski. Więcej informacji znajdą Państwo na stronie Neuron Agencji PR.

 

drukuj