Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

Opowiedz o marce jakbyś pisał powieść. Krótki wstęp do storytellingu

Storytelling to słowo, które w świecie PR i marketingu powtarzane jest w ostatnich latach jak mantra. Nie bez powodu, bo to forma komunikacji angażująca odbiorcę i bardziej autentyczna niż zwyczajna reklama. ...

Więcej

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?

Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Więcej

Współpraca z influencerem – pięć praktycznych wskazówek

Dla wielu firm współpraca z influencerem to efektywny sposób reklamy produktów i usług. Według raportu przeprowadzonego przez Influencer Marketing Hub, aż 92 proc. profesjonalistów z branży uważa, że jest to skuteczna forma marketingu[1]. ...

Więcej

Co w światowym PR piszczy, czyli krótka relacja z Plexus PR Summit 2019

Jeżeli miałbym w dwóch słowach streścić wnioski z tegorocznego spotkania agencji należących do sieci Plexus PR, napisałbym: „autentyczność, głupcze!” (kradnąc przy tym i tak już wyświechtaną frazę). W coworku stworzonym w rewitalizowanej kamienicy (podobno aktualnie to najmodniejszy format spotkań biznesowych 😊) przez dwa dni rozmawialiśmy o trendach w „piarze” i o tym, jak...

Więcej

Agenda, kontrola czasu i odpowiedni dobór uczestników – to 3 filary efektywnych spotkań

Firmowe spotkania, poza nielicznymi wyjątkami urodzinowymi lub świątecznymi, nie mają charakteru towarzyskiego. Powinny być dobrze zaplanowane, merytoryczne i angażować tylko potrzebne osoby. Co jeszcze możesz zrobić, aby uczestnicy Twojego spotkania nie wyszli z niego z poczuciem straconego czasu? Planuj Przygotuj agendę spotkania i umieść na niej wyłącznie tematy, które zamierzasz...

Więcej

Jak napisać case study, które sprzedaje?

Skończyłeś projekt, która okazał się dużym sukcesem. Klient jest zadowolony, a Ty zastanawiasz się jak wykorzystać ten sukces. Odpowiedź jest prosta – napisz case study, które sprzeda Twoją wiedzę i usługi. ...

Więcej