Neuron dla Stowarzyszenia Twoja Sprawa
We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu.
Stowarzyszenie Twoja Sprawa realizuje kampanię w ramach grantu ogłoszonego przez Ministerstwo Sprawiedliwości. Celem działania jest uświadomienie rodzicom, pedagogom i psychologom konsekwencji oglądania treści pornograficznych. Portal ma się stać najważniejszym miejscem w sieci oraz dostarczać niezbędnej wiedzy i narzędzi policji, prokuraturze, sądom do przeciwdziałania przyczynom przestępczości polegającej na rozpowszechnianiu pornografii.
Neuron Agencja PR odpowiedzialna będzie za zaplanowanie, przygotowanie, odpowiedni dobór oraz przeprowadzenie zakupu mediów na potrzeby promocji całej kampanii. Zakres działań obejmie między innymi współpracę z mediami ogólnopolskimi, liderami opinii publicznej, a także koordynację techniczną dotyczącą reklam w prasie i w sieci.
Dobrze, że istnieją organizacje takie jak Stowarzyszenie Twoja Sprawa, które podejmują niekomercyjne, a ważne społecznie, kwestie. Przebicie się do opinii publicznej z mało popularnym – czy wręcz wstydliwym – tematem dostępu dzieci do pornografii wymaga ogromnego zaangażowania i determinacji. Dlatego każda złotówka, którą dysponuje Stowarzyszenie, jest szczególnie cenna i ze strony Neurona włożymy cały nasz know-how, by kampania uzyskała jak najlepsze efekty - mówi Paweł Soproniuk, partner w agencji Neuron.
Serwis internetowy www.opornografii.pl będzie miał swoją premierę 18 września, a działania promocyjne potrwają do końca bieżącego roku.
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Netia, PKO Bank Polski, PGNiG SA oraz JWConstruction. Więcej informacji: www.neuron.pl
drukuj