Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Cena Wolności: Wystawa Obrazów, Koncert i Aukcja Charytatywna na rzecz walczącej Ukrainy

Rusza "Cena Wolności": wystawa obrazów i koncerty zwieńczone aukcją charytatywną wyjątkowych obrazów ukraińskich malarzy, która odbędzie się 27 sierpnia 2023 roku o godzinie 15:00 w Domu Towarowym Braci Jabłkowskich w Warszawie. ...

Więcej

Neuron dla Stowarzyszenia Twoja Sprawa

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu. ...

Więcej

Rekrutacja w Neuronie: poszukujemy specjalisty ds. PR (account executive)

Poszukujemy pracowników na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta (account executive).

Więcej

Z czerwonym noskiem nam do twarzy!

Czy wiecie, co jest na zdjęciu poniżej?  To jest czerwony nosek, znak rozpoznawczy fundacji Czerwone Noski. W Czerwonych Noskach wierzą (i wiedzą!), że śmiech jest podstawą zdrowego społeczeństwa opartego na humorze i bezpośredniej interakcji człowieka z drugim człowiekiem. ...

Więcej

Fundament komunikacji wewnętrznej – odkop go i wykorzystuj

Żyjemy w dobie elektronicznych kalendarzy, systemów do zarządzania projektami, newsletterów i intranetu. Mogłoby się wydawać, że tablice informacyjne są przeżytkiem i nikt ich już nie potrzebuje. Przekonam cię, że warto wyciągnąć tablicę zza szafy, zdjąć z niej pajęczynę i wykorzystywać w codziennej pracy. ...

Więcej

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

Więcej

Wanted: konstruktywna informacja zwrotna – jak ją zdobyć?

Zawód PR-owca od lat znajduje się w czołówce najbardziej stresujących profesji. Krótkie deadliny, ambitne cele, wyśrubowane KPI, wysokie oczekiwania klientów, kryzysy, które najczęściej zdarzają się w piątkowe popołudnia… Lista stresogennych czynników jest bardzo długa i powinna zawierać jeszcze jeden punkt: feedback klienta. ...

Więcej