Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

Fundament komunikacji wewnętrznej – odkop go i wykorzystuj

Żyjemy w dobie elektronicznych kalendarzy, systemów do zarządzania projektami, newsletterów i intranetu. Mogłoby się wydawać, że tablice informacyjne są przeżytkiem i nikt ich już nie potrzebuje. Przekonam cię, że warto wyciągnąć tablicę zza szafy, zdjąć z niej pajęczynę i wykorzystywać w codziennej pracy. ...

Więcej

Firma w Social Media – jakie medium społecznościowe wybrać?

Jeżeli zastanawiasz się, czy Twoja firma powinna być obecna w social media to odpowiedź brzmi: Tak! Liczba użytkowników na całym świecie cięgle wzrasta. Obecnie wynosi ok.  3,196 mld(!) i jest to o 13% więcej niż w roku ubiegłym[1]! Jak mówi polskie przysłowie „kuj żelazo póki gorące”, dlatego wykorzystaj popularność mediów społecznościowych. ...

Więcej

Wanted: konstruktywna informacja zwrotna – jak ją zdobyć?

Zawód PR-owca od lat znajduje się w czołówce najbardziej stresujących profesji. Krótkie deadliny, ambitne cele, wyśrubowane KPI, wysokie oczekiwania klientów, kryzysy, które najczęściej zdarzają się w piątkowe popołudnia… Lista stresogennych czynników jest bardzo długa i powinna zawierać jeszcze jeden punkt: feedback klienta. ...

Więcej

Turkusowa taktyka – z wojska do biznesu

Mało gdzie jest tak niewiele miejsca na indywidualizm i przypadek, jak w wojsku. Ujednolicony strój i wyposażenie, tysiące procedur na najprostsze nawet czynności, sprzęty zgodne z normami. A jednak to właśnie z wojska mogą czerpać wzorce zwolennicy turkusowego zarządzania. ...

Więcej

PR-owcu wyjdź zza biurka!

Naturalnym środowiskiem każdego szanującego się PR-owca jest biurko, komputer i ulubiony kubek do kawy. W codziennej pracy świat poznaje zazwyczaj z tej perspektywy. I być może tu jest pies, czyli przyczyna naszych komunikacyjnych wpadek, pogrzebany. ...

Więcej

Są co najmniej 3 powody, żeby prowadzić bloga

Blogowanie najczęściej kojarzy się z tematami, które szeroko można określić jako lifestyle. Jedzenie, ubrania, gadżety i podróże to jedne z najpopularniejszych tematów. Niech pierwszy wyłączy Wi-Fi, kto by nie zajrzał na wpisy blogowe o tytułach: zatyczki wychodzą z uszu lub nasze soczewki patrzą na ciebie? Jeżeli jeszcze nie prowadzisz firmowego bloga to załóż go już dziś. ...

Więcej