Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Komentujemy w Wirtualnych Mediach

Prezydent RP nie jest wyłącznie „długopisem” Zdaniem Lidii Marcinkowskiej, partnera w agencji Neuron PR, układ sił na polskiej scenie politycznej nie służył do tej pory wizerunkowi prezydenta. Ale też nie był to wizerunek szczególnie zły. ...

Więcej

Przygotowanie strategii PR - warsztat komunikacyjny Neuron Agencji PR

Większość firm nie posiada spisanej strategii komunikacji. Zwykle brakuje na to czasu, narzędzi lub wiedzy jak ją sformułować. A ponieważ nie każdą firmę stać na wynajęcie specjalistów, postanowiliśmy podzielić się z czytelnikami naszego bloga wskazówkami, jak samodzielnie zrealizować warsztat służący konstruowaniu strategii komunikacji. ...

Więcej

Martwimy się mierzalnością, tymczasem informacja prasowa i retainer umierają

W 2015 r. dołączyliśmy do Plexus PR - sieci niezależnych agencji PR z całego świata. Raz w roku spotykamy się na Plexus PR Summit, by podzielić się obserwacjami dotyczącymi rynku i zaplanować pracę na kolejne miesiące. ...

Więcej

Nie każdy celebryta przynosi chwałę

Na fanpage’u festiwalu Woodstock pojawił się interesujący wpis : Festiwal Woodstock od lat odbywa się pod stale powtarzanymi hasłami:  „Miłość” „Przyjaźń” „Stop narkotykom” . Natomiast osoba Popka (na zdjęciu z Jerzym Owsiakiem), członka Gangu Albanii jest mocno kontrowersyjna (kłopoty z prawem i oskarżenia o nawoływanie do przemocy) a w tekstach  zespołu niemal wszechobecne...

Więcej

Z pamiętnika młodego PRowca. Podsumowanie 2016.

Nadszedł styczeń a wraz z nim refleksja nad minionym rokiem. Choć głównym tematem roku była polityka to oprócz niej działo się dużo ciekawego. 2016 upłynął pod znakiem triumfu półprawd, socialu, urządzeń mobilnych, video, rozwoju technologii VR oraz paradoksalnie… wyjścia onlajnu do oflajnu. ...

Więcej

Wizerunkowy kryzys z kartonu

Czy jeden mały napis na pudełku od pizzy może wywołać burzę? Okazuje się, że tak. “Da Grasso Ochota wspiera KOD”. Wydawać by się mogło, że niewiele to może znaczyć. Być może wszystko by przeszło bokiem, gdyby zdjęcia kartonu od pizzy nie opublikowała na swoim twitterowym koncie posłanka Joanna Scheuring-Wielgus. ...

Więcej