Komunikaty prasowe

Idea 3W z Neuronem

Neuron Agencja Public Relations będzie wspierać BGK w komunikacji Idei 3W. Bank powierzył agencji przygotowanie strategii oraz realizację działań komunikacyjnych projektu przez kolejnych 12 miesięcy. Idea 3W została zainicjowana przez Bank Gospodarstwa Krajowego w sierpniu 2021 r. Koncentruje się na zasobach, wokół których biznes, nauka, administracja i społeczeństwo powinny...

Więcej

Nowy fintech w portfolio Neuron Agencji PR

Neuron Agencja PR pracuje dla Future Fund – fintechu, który w innowacyjny sposób łączy technologię blockchain, cashback oraz mikroinwestowanie. Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations. ...

Więcej

EZRA UKSW wybrała Neuron Agencję PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży. Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations. ...

Więcej

Agencja Neuron rozpoczyna rok z nowym klientem

Neuron Agencja Public Relations od stycznia 2021 roku rozpoczęła współpracę z marką nowoczesnych salonów fryzjerskich Luisse. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego oraz działań employer brandingowych. ...

Więcej

Pierwsza praca nie taka straszna – seria wykładów „Z pasją i wiedzą na rynku pracy”

Jak znaleźć pracę zgodną ze swoją pasją? Jakie kompetencje pomogą osiągnąć zawodowy sukces w przyszłości oraz jak zostać liderem w sektorze publicznym? Odpowiedzi na te pytania udzielają wykładowcy Akademii Fundacji Republikańskiej w bezpłatnym cyklu szkoleń pt. ...

Więcej

Neuron odpowiada za komunikację Neuroformy

Do grona klientów Neurona dołączyła polska firma Titanis, właściciel marki Neuroforma – systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. Zakres działań agencji obejmuje doradztwo i realizację działań public relations dotyczących komunikacji marki Neuroforma, w tym prowadzenie biura prasowego i profilu w serwisie Facebook oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych...

Więcej