Komunikaty prasowe

Cargill nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations opracuje i zrealizuje dla firmy Cargill kampanię wprowadzającą nowy produkt na polski rynek. Cargill to globalne przedsiębiorstwo, obecne w 70 krajach na całym świecie. Oferuje usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. ...

Więcej

Neuron wspiera VentilAid

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. ...

Więcej

Przyszłość stacji paliw

Tradycyjny model funkcjonowania stacji ograniczających się tylko do sprzedaży paliwa odchodzi już do przeszłości. Dziś coraz częściej są to obiekty będące również sklepami i punktami gastronomicznymi, oferującymi także dodatkowe usługi. ...

Więcej

Neuron ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa

Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online. ...

Więcej

Finansowy „efekt motyla”. Raport Fundacji Republikańskiej o problemach przedsiębiorstw z płynnością finansową

Nawet małe opóźnienia w płatności mogą mieć duży wpływ na płynność finansową przedsiębiorstw – wynika z raportu pt. „Płynność finansowa przedsiębiorstw w polskim systemie prawnym” opracowanym przez Fundację Republikańską we współpracy z Samsung Electronics Polska. ...

Więcej

Raport Fundacji Republikańskiej: polscy przedsiębiorcy mają w UE trudniej

Wolny i jednolity rynek europejski wcale takim nie jest – wynika z raportu pt. „Bariery dla polskich przedsiębiorców działających na rynkach Unii Europejskiej” opracowanego przez Fundację Republikańską. ...

Więcej