Komunikaty prasowe

Neuron APR wznawia współpracę z British Council

Neuron Agencja Public Relations wznowiła współpracę z British Council. Agencja będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis, który pozwala precyzyjnie, szybko i tanio zweryfikować kompetencje językowe kandydatów do pracy i postępy w nauce uczniów, studentów i pracowników. ...

Więcej

Wkrótce otwarcie Puławskiego Parku Naukowo-Technologicznego z zielenią zaprojektowaną przez Ogrodownię

25 maja br. nastąpi oficjalne otwarcie Puławskiego Parku Naukowo–Technologicznego, jednego z największych przedsięwzięć w mieście. Ogrodownia przygotowała projekt zieleni dla tej inwestycji. Zieleń ta występować będzie w układzie pasowym, nawiązującym do nowoczesnej elewacji trzech budynków Parku.

Więcej

Wiosenne magnolie w nowym ogrodzie Restauracji Belvedere

Nowy ogród Restauracji Belvedere w Łazienkach Królewskich zrealizowany przez Ogrodownię cieszy już oczy gości. Całoroczna koncepcja zieleni najpiękniej prezentuje się właśnie teraz, gdy zakwitają pierwsze magnolie. ...

Więcej

Plac i zieleńce otaczające Pomnik Bohaterów Getta w Warszawie

Plac oraz zieleńce przy Pomniku Bohaterów Getta znajdują się w sercu dawnej dzielnicy żydowskiej, sąsiadując z będącym obecnie w budowie Muzeum Historii Żydów Polskich. Zarząd Terenów Publicznych jako administrator powyższego terenu podjął starania mające na celu wybór odpowiedniego projektanta, który we właściwy i harmonijny sposób zaprojektowałby powyższą przestrzeń. ...

Więcej

Neuron dla serwisów mobilnych Grupy Allegro

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z Grupą Allegro. Agencja będzie odpowiadać za realizację działań PR na rzecz dynamicznie rozwijających się serwisów mobilnych Grupy – aplikacji i stron lekkich dla użytkowników smartfonów oraz innych urządzeń mobilnych. ...

Więcej

Neuron drugi raz pod rząd wśród laureatów nagrody Impactor

Kapituła konkursu Impactor po raz kolejny doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Projekt Marketingowy”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations i kontakty z urzędami miast. ...

Więcej