Komunikaty prasowe

Raport Fundacji Republikańskiej: polscy przedsiębiorcy mają w UE trudniej

Wolny i jednolity rynek europejski wcale takim nie jest – wynika z raportu pt. „Bariery dla polskich przedsiębiorców działających na rynkach Unii Europejskiej” opracowanego przez Fundację Republikańską. ...

Więcej

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Neuron dla Stowarzyszenia Twoja Sprawa

We wrześniu br. wystartuje druga odsłona kampanii społecznej Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko łatwemu dostępowi dzieci do internetowej pornografii. Neuron Agencja PR będzie doradzać Stowarzyszeniu w zakresie komunikacji oraz zakupi media niezbędne do realizacji projektu. ...

Więcej

Nowa międzynarodowa sieć agencji PR dla klientów z branży bezpieczeństwa IT i fizycznego

Na początku sierpnia w Londynie działalność zainaugurowała Sotiria Comms Network – nowa międzynarodowa sieć niezależnych agencji public relations, specjalizująca się w branży bezpieczeństwa IT i fizycznego. Partnerem sieci w Polsce jest Neuron.

Więcej

J.W. Construction nowym klientem Neuron Agencji PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z J. W. Construction, największym polskim deweloperem mieszkaniowym. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, wsparcie kampanii prosprzedażowych oraz doradztwo kryzysowe.

Więcej

Neuron Agencja PR wspiera komunikacyjnie Centra Medyczne Falck

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z prywatnymi Centrami Medycznymi Falck. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie strategii działań komunikacyjnych, kontakty z mediami, a także wsparcie kampanii prosprzedażowych.

Więcej