Arval rozpoczyna współpracę z Neuron Agencją Public Relations
Współpraca firm obejmuje opracowanie i realizację raportu z badań CVO dla polskiego rynku flotowego. Agencja zajmie się także kontaktem z mediami i bieżącą obsługą PR firmy.
WięcejWspółpraca firm obejmuje opracowanie i realizację raportu z badań CVO dla polskiego rynku flotowego. Agencja zajmie się także kontaktem z mediami i bieżącą obsługą PR firmy.
WięcejNeuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Engave. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
WięcejNeuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania. Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. ...
WięcejDo grona klientów Neurona dołącza Fundacja Neurostrategii Neuronet, założona przez epileptologa dra n. med. Piotra Zwolińskiego. Agencja odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji oraz wsparcie inicjowanych i koordynowanych przez Fundację projektów. Neuron został wybrany w drodze przeglądu ofert. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony. ...
WięcejNeuron Agencja PR wprowadzi na rynek inteligentny gadżet dla dzieci i rodziców – hipopotama iHippo. Dodatkowo agencja opracuje plan działań w social media wspierających sprzedaż. Agencja Neuron będzie wspierać debiut rynkowy iHippo – innowacyjnego urządzenia jakim jest pluszowy hipopotam z niezwykle bogatym wnętrzem – smartfonem i aplikacją, oferującą wszystkie niezbędne dla...
WięcejNeuron Agencja PR rozpoczęła pracę dla Healthy Food Park, producenta suplementów diety dla osób aktywnych. Firma wchodzi na polski rynek z dwoma seriami produktowymi: The Run oraz Fit & Slim. Agencja pomoże firmie HFP wprowadzić na polski rynek dwie serie suplementów diety. ...
Więcej