Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

EZRA UKSW wybrała Neuron Agencję PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży. Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations. ...

Więcej

10 akronimów ze świata online, które PR-owiec musi znać

Dążenie do ekonomii języka uznawane jest obecnie za jedną z naczelnych cech komunikacji internetowej. Zwięzłość formy i treści zaznacza się na wiele sposobów m.in. ucinając części wyrazów, stosując emotikonki zamiast opisów stanów emocjonalnych czy poprzez używanie akronimów. ...

Więcej

Dołącz do zespołu Neuron APR!

Szukamy zaangażowanych i samodzielnych kandydatów/kandydatek, którzy wniosą do naszego zespołu energię i świeże spojrzenie na działania komunikacyjne. Jeżeli szukasz pracy w agencji, które zapewnia świetną atmosferę i gwarantuje rozwój zawodowy - wyślij nam swoje CV! Stanowisko: specjalista ds. PR (Account Executive) Miejsce pracy: Warszawa Zakres obowiązków i cechy idealnego...

Więcej

NajPRościej jak się da

Inspiracja do tego wpisu przyszła z kompletnie niespodziewanej strony, no bo kto by pomyślał, żeby na bloga o komunikacji pisać tekst o wyjściu na pizzę? Ale do rzeczy. Postanowiliśmy z rodziną zjeść obiad na mieście. ...

Więcej

Neuronowe CSR z uśmiechem, czyli jak pomagamy Czerwonym Noskom

Uśmiechnij się do nieznajomego i policz do 11! Dokładnie tyle sekund wystarczy, by nowo poznana osoba polubiła cię, uznała za sympatycznego i wiarygodnego. My magicznej mocy uśmiechu uczymy się od Fundacji Czerwone Noski, która wnosi humor na dziecięce oddziały szpitalne. ...

Więcej

Opowiedz o marce jakbyś pisał powieść. Krótki wstęp do storytellingu

Storytelling to słowo, które w świecie PR i marketingu powtarzane jest w ostatnich latach jak mantra. Nie bez powodu, bo to forma komunikacji angażująca odbiorcę i bardziej autentyczna niż zwyczajna reklama. ...

Więcej

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?

Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Więcej