Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Neuron wspiera VentilAid

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. ...

Więcej

Opowiedz o marce jakbyś pisał powieść. Krótki wstęp do storytellingu

Storytelling to słowo, które w świecie PR i marketingu powtarzane jest w ostatnich latach jak mantra. Nie bez powodu, bo to forma komunikacji angażująca odbiorcę i bardziej autentyczna niż zwyczajna reklama. ...

Więcej

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?

Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Więcej

Współpraca z influencerem – pięć praktycznych wskazówek

Dla wielu firm współpraca z influencerem to efektywny sposób reklamy produktów i usług. Według raportu przeprowadzonego przez Influencer Marketing Hub, aż 92 proc. profesjonalistów z branży uważa, że jest to skuteczna forma marketingu[1]. ...

Więcej

Co w światowym PR piszczy, czyli krótka relacja z Plexus PR Summit 2019

Jeżeli miałbym w dwóch słowach streścić wnioski z tegorocznego spotkania agencji należących do sieci Plexus PR, napisałbym: „autentyczność, głupcze!” (kradnąc przy tym i tak już wyświechtaną frazę). W coworku stworzonym w rewitalizowanej kamienicy (podobno aktualnie to najmodniejszy format spotkań biznesowych 😊) przez dwa dni rozmawialiśmy o trendach w „piarze” i o tym, jak...

Więcej

Agenda, kontrola czasu i odpowiedni dobór uczestników – to 3 filary efektywnych spotkań

Firmowe spotkania, poza nielicznymi wyjątkami urodzinowymi lub świątecznymi, nie mają charakteru towarzyskiego. Powinny być dobrze zaplanowane, merytoryczne i angażować tylko potrzebne osoby. Co jeszcze możesz zrobić, aby uczestnicy Twojego spotkania nie wyszli z niego z poczuciem straconego czasu? Planuj Przygotuj agendę spotkania i umieść na niej wyłącznie tematy, które zamierzasz...

Więcej

Jak napisać case study, które sprzedaje?

Skończyłeś projekt, która okazał się dużym sukcesem. Klient jest zadowolony, a Ty zastanawiasz się jak wykorzystać ten sukces. Odpowiedź jest prosta – napisz case study, które sprzeda Twoją wiedzę i usługi. ...

Więcej