Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Dom Szwajcarski na Impact’25

14 i 15 maja 2025 r. w Poznaniu odbędzie się Impact’25 – największe wydarzenie gospodarczo-technologiczne Europy Środkowo-Wschodniej. Po raz pierwszy w historii wydarzenia, z okazji jego jubileuszowej – dziesiątej – edycji oraz w związku z polską prezydencją w Radzie Unii Europejskiej, Impact będzie miał kraj partnerski: Szwajcarię. ...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisko specjalista ds. PR (Account Executive).

Stanowisko: specjalista ds. PR (Account Executive) Miejsce pracy: Warszawa  Zakres obowiązków i cechy idealnego kandydata: Osoba, której poszukujemy, będzie prowadzić projekty komunikacyjne dla klientów agencji. ...

Więcej

EZRA UKSW wybrała Neuron Agencję PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży. Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations. ...

Więcej

Agencja Neuron rozpoczyna rok z nowym klientem

Neuron Agencja Public Relations od stycznia 2021 roku rozpoczęła współpracę z marką nowoczesnych salonów fryzjerskich Luisse. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego oraz działań employer brandingowych. ...

Więcej

Relacje PR-owca z dziennikarzem w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa zmusiła wielu z nas do przeniesienia pracy do domu. Dotyczy to również dziennikarzy, którzy (jak wszyscy) muszą odnaleźć się w nowych realiach. Co współpracujący obecnie z mediami PR-owiec powinien brać pod uwagę? Przed lekturą polecam zerknąć na ujęte w formie infografiki rekomendacje związane z komunikacją w czasie COVID-19 opracowane przez Pawła Soproniuka. ...

Więcej

Neuron odpowiada za komunikację Neuroformy

Do grona klientów Neurona dołączyła polska firma Titanis, właściciel marki Neuroforma – systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. Zakres działań agencji obejmuje doradztwo i realizację działań public relations dotyczących komunikacji marki Neuroforma, w tym prowadzenie biura prasowego i profilu w serwisie Facebook oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych...

Więcej

Cargill nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations opracuje i zrealizuje dla firmy Cargill kampanię wprowadzającą nowy produkt na polski rynek. Cargill to globalne przedsiębiorstwo, obecne w 70 krajach na całym świecie. Oferuje usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. ...

Więcej