Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Neuron Agencja PR z dwoma nowymi klientami: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR

W lipcu br. do grona klientów Neuron Agencji PR dołączyły dwie organizacje: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR. Współpraca z nowymi klientami obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations.

Więcej

[KORONAWIRUS] Marki uczą się komunikować w czasach #zostańwdomu

Szaleje pandemia koronawirusa. Świat na chwilę zamarł, a wraz z nim świat komunikacji marketingowej. Ciężko przewidzieć kolejny dzień. A jednak musimy działać dalej. Jak w tych nowych dla wszystkich warunkach prowadzić komunikację marki w social media? Jak wynika z raportu  „Trust and the Coronavirus” społeczeństwo ma w dobie kryzysu wysokie oczekiwania wobec biznesu. ...

Więcej

Jak działać teraz, by po kryzysie „spaść na cztery łapy”

...

Więcej

Neuron wspiera VentilAid

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. ...

Więcej

Neuron ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa

Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online. ...

Więcej

3 błędy w komunikacji transformacji cyfrowej

Ogromną zmianą, która dotyczy obecnie praktycznie każdej organizacji jest transformacja cyfrowa. Jeżeli nie przekonasz pracowników o jej słuszności, nie zakończy się sukcesem. Błąd 1. Nawet nie wiesz, że twoja firma przechodzi transformację cyfrową 😊 W erze powszechnej digitalizacji pracy i związanych z nią procesów,  niemal każda zmiana w organizacji zawiera komponent transformacji cyfrowej. ...

Więcej

Z „korporacyjnego” na nasze, czyli lokalizacja informacji prasowej w czterech krokach

Adaptacja tekstu Stelli Jansen Four Tips for Dealing with American Press Releases in Europe Stella Jansen, Progress Communications, LinkedIn, Twitter Każda kultura jest inna. Widać to wyraźnie na przykładzie komunikatów prasowych. ...

Więcej