Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

Więcej

Jak napisać sprostowanie zgodne z prawem prasowym?

Czy w dobie fake newsów, które rozprzestrzeniają się lotem błyskawicy i w zaledwie kilka godzin są w stanie zniszczyć dorobek życia niejednego prezesa, a przynajmniej poddać w wątpliwość wiarygodność budowanego przez lata wizerunku – dysponujemy narzędziami, które umożliwiają nam, PR-owcom, walkę z nieprawdziwymi informacjami w mediach? Zdarza się, że wystarczy skontaktować się...

Więcej

Współpraca z influencerem – pięć praktycznych wskazówek

Dla wielu firm współpraca z influencerem to efektywny sposób reklamy produktów i usług. Według raportu przeprowadzonego przez Influencer Marketing Hub, aż 92 proc. profesjonalistów z branży uważa, że jest to skuteczna forma marketingu[1]. ...

Więcej

Co w światowym PR piszczy, czyli krótka relacja z Plexus PR Summit 2019

Jeżeli miałbym w dwóch słowach streścić wnioski z tegorocznego spotkania agencji należących do sieci Plexus PR, napisałbym: „autentyczność, głupcze!” (kradnąc przy tym i tak już wyświechtaną frazę). W coworku stworzonym w rewitalizowanej kamienicy (podobno aktualnie to najmodniejszy format spotkań biznesowych 😊) przez dwa dni rozmawialiśmy o trendach w „piarze” i o tym, jak...

Więcej

Agenda, kontrola czasu i odpowiedni dobór uczestników – to 3 filary efektywnych spotkań

Firmowe spotkania, poza nielicznymi wyjątkami urodzinowymi lub świątecznymi, nie mają charakteru towarzyskiego. Powinny być dobrze zaplanowane, merytoryczne i angażować tylko potrzebne osoby. Co jeszcze możesz zrobić, aby uczestnicy Twojego spotkania nie wyszli z niego z poczuciem straconego czasu? Planuj Przygotuj agendę spotkania i umieść na niej wyłącznie tematy, które zamierzasz...

Więcej

Jak napisać case study, które sprzedaje?

Skończyłeś projekt, która okazał się dużym sukcesem. Klient jest zadowolony, a Ty zastanawiasz się jak wykorzystać ten sukces. Odpowiedź jest prosta – napisz case study, które sprzeda Twoją wiedzę i usługi. ...

Więcej

Dołącz do naszego zespołu na stanowisku specjalisty ds. PR (account executive)

Szukamy zaangażowanych i samodzielnych kandydatów/kandydatek, którzy wniosą do naszego zespołu energię i świeże spojrzenie na działania komunikacyjne. Jeżeli szukasz pracy w agencji, które zapewnia świetną atmosferę i gwarantuje rozwój zawodowy - wyślij nam swoje CV! Stanowisko: specjalista ds. PR (account executive). ...

Więcej