Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Idea 3W z Neuronem

Neuron Agencja Public Relations będzie wspierać BGK w komunikacji Idei 3W. Bank powierzył agencji przygotowanie strategii oraz realizację działań komunikacyjnych projektu przez kolejnych 12 miesięcy. Idea 3W została zainicjowana przez Bank Gospodarstwa Krajowego w sierpniu 2021 r. Koncentruje się na zasobach, wokół których biznes, nauka, administracja i społeczeństwo powinny...

Więcej

Rekrutujemy! Aplikuj na staż w Neuronie!

Poszukujemy stażysty_tki - osoby entuzjastycznej i pełnej zaangażowania, która chciałaby dołączyć do zespołu Neuron APR w ramach płatnego stażu. Jeśli interesujesz się branżą public relations i chcesz zdobyć doświadczenie – wyślij swoje CV. ...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisko specjalista ds. PR (Account Executive).

Stanowisko: specjalista ds. PR (Account Executive) Miejsce pracy: Warszawa  Zakres obowiązków i cechy idealnego kandydata: Osoba, której poszukujemy, będzie prowadzić projekty komunikacyjne dla klientów agencji. ...

Więcej

EZRA UKSW wybrała Neuron Agencję PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży. Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations. ...

Więcej

Agencja Neuron rozpoczyna rok z nowym klientem

Neuron Agencja Public Relations od stycznia 2021 roku rozpoczęła współpracę z marką nowoczesnych salonów fryzjerskich Luisse. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego oraz działań employer brandingowych. ...

Więcej

Relacje PR-owca z dziennikarzem w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa zmusiła wielu z nas do przeniesienia pracy do domu. Dotyczy to również dziennikarzy, którzy (jak wszyscy) muszą odnaleźć się w nowych realiach. Co współpracujący obecnie z mediami PR-owiec powinien brać pod uwagę? Przed lekturą polecam zerknąć na ujęte w formie infografiki rekomendacje związane z komunikacją w czasie COVID-19 opracowane przez Pawła Soproniuka. ...

Więcej

Neuron odpowiada za komunikację Neuroformy

Do grona klientów Neurona dołączyła polska firma Titanis, właściciel marki Neuroforma – systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. Zakres działań agencji obejmuje doradztwo i realizację działań public relations dotyczących komunikacji marki Neuroforma, w tym prowadzenie biura prasowego i profilu w serwisie Facebook oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych...

Więcej