Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

Neuron drugi raz pod rząd wśród laureatów nagrody Impactor

Kapituła konkursu Impactor po raz kolejny doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Projekt Marketingowy”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations i kontakty z urzędami miast. ...

Więcej

Neuron z Siemens Enterprise Communications

Neuron Agencja Public Relations nawiązała współpracę z Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o.

Więcej

PULP z Neuronem

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z agencją PULP, zajmującą się komunikacją marketingową w social mediach oraz marketingiem wirusowym. Neuron będzie odpowiadać za planowanie i realizację działań media relations. ...

Więcej

Wealth Solutions w mediach społecznościowych z Neuronem

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z Wealth Solutions SA. Agencja przygotuje i wdroży strategię obecności klienta w mediach społecznościowych oraz dostarczy aplikację biura prasowego netPR ...

Więcej

Neuron z Domino’s Pizza

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą DP Polska SA, właścicielem licencji na rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce. Do zadań Agencji należy doradztwo i realizacja działań w zakresie PR na rzecz marki Domino’s Pizza. ...

Więcej

Neuron wśród laureatów nagrody Impactor 2010

Kapituła konkursu Impactor doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2010 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations. ...

Więcej