Neuron drugi raz pod rząd wśród laureatów nagrody Impactor
Kapituła konkursu Impactor po raz kolejny doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Projekt Marketingowy”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations i kontakty z urzędami miast.
W ramach projektu „Świeć Się” agencja przeprowadziła rozbudowaną kampanię komunikacyjną, na którą składały się m.in.:
- komunikaty prasowe, w ponad 60 wersjach regionalnych i lokalnych, skierowanych do różnych odbiorców,
- prowadzenie biura prasowego konkursu,
- współpraca z władzami stu miast biorących udział w konkursie,
- relacje z mediami – koordynacja wywiadów i zapytań,
- komunikacja ePR jako eRzecznik projektu.
W efekcie podjętych działań w 26 dni od startu akcji opublikowano ponad 30 artykułów w 20 tytułach prasowych. Informacje o „Świeć Się” pojawiły się na ponad 250 stronach internetowych – zarówno w serwisach lokalnych, jak i na oficjalnych stronach miast. Na serwisie konkursu www.SwiecSie.pl zagłosowało ponad 60 tysięcy osób, zaś ponad 3 tys. internautów włączyło się do współzawodnictwa o nagrody rzeczowe poprzez przesłanie swoich zdjęć do konkursu. Natomiast fanpage „Świeć Się” na Facebooku na koniec grudnia 2011 r. miał ponad 45 tysięcy fanów.
Trzecia edycja „Świeć Się” – podsumowanie na koniec konkursu
Do różnych form zabawy w ramach „Świeć Się” włączyło się ponad 100 tys. internautów. W czasie trwania plebiscytu www.SwiecSie.pl odnotowano ponad 580 tys. wejść na serwis, a internauci oddali 63 tys. głosów w plebiscycie. Obok mieszkańców, do akcji włączyły się także urzędy miejskie, zachęcając do wspólnej zabawy i głosowania na swoje miasto. Konkursowy profil na Facebooku www.Facebook.com/swiecsie zgromadził ponad 54 tys. fanów, którzy aktywnie uczestniczyli w zabawie przez cały okres jej trwania. Natomiast dwumiesięczne działania public relations projektu przyniosły ponad 450 publikacji w tym ok. 60 artykułów w prasie.
###
Informacje o projekcie Świeć się
Projekt „Świeć Się” został zorganizowany przez Grupę ENERGA wraz partnerami – Ideacto, Neuron APR, PanMedia Western oraz Agora. Trzecia edycja konkursu i plebiscytu na najpiękniejsze iluminacje świąteczne miast i domów miała na celu podkreślić innowacyjność firmy, zwiększyć rozpoznawalność marki ENERGA oraz pozycjonować spółkę jako eksperta w dziedzinie energooszczędnych i ekologicznych rozwiązań. Organizatorzy konkursu duży nacisk położyli na multikomunikację oraz wykorzystanie potencjału mediów społecznościowych.
###
Neuron Agencja Public Relations - informacje
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Grupa ENERGA, Netia, Browary Regionalne Łomża, Mio Technology, Siemens Enterprise Communications i ZyXEL Communication. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl.
drukuj