Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Koniec ery zgadywania. Nadchodzi niewidoczna dla oka rewolucja w handlu

Kasy samoobsługowe, autonomiczne wózki czy aplikacje lojalnościowe to tylko wierzchnia, najbardziej widoczna dla klientów zmiana w handlu. Prawdziwa rewolucja odbywa się w centralach firm, gdzie algorytmy zaczynają silnie wspierać decyzje zespołów biznesowych, które dotąd opierały się na fragmentarycznych danych oraz intuicji. ...

Więcej

Neuron wśród laureatów nagrody Impactor 2010

Kapituła konkursu Impactor doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2010 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations. ...

Więcej

Neuron z Royal Unibrew Polska

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Royal Unibrew Polska, właścicielem m.in. marek Łomża, Faxe, Cooler, Rybnicki, Strzelec i Korona Książęca. Do zadań Agencji należy doradztwo i realizacja działań w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. ...

Więcej

Neuron zrealizuje projekt dla Royal Unibrew

Neuron Agencja Public Relations nawiązała współpracę z browarem Royal Unibrew - właścicielem marki Łomża. W ramch ...

Więcej

ENERGA z Neuronem

Neuron wygrał konkurs na obsługę PR zorganizowany przez ENERGA SA. Agencja realizuje działania komunikacyjne dla projektu II Stopień na Wiśle oraz wspiera dział komunikacji korporacyjnej Grupy ENERGA. ...

Więcej

Icebreaker nowym klientem Neuron Agencji PR

Do grona klientów Neuron Agencji Public Relations dołączył Icebreaker  –  nowozelandzki producent  wysokiej klasy, ekologicznej odzieży z naturalnej wełny merynosów. ...

Więcej

home.pl w gronie klientów agencji Neuron

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą home.pl, liderem rynku usług internetowych dla małych i średnich przedsiębiorstw. ...

Więcej