Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Neuron APR wznawia współpracę z British Council

Neuron Agencja Public Relations wznowiła współpracę z British Council. Agencja będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis, który pozwala precyzyjnie, szybko i tanio zweryfikować kompetencje językowe kandydatów do pracy i postępy w nauce uczniów, studentów i pracowników.

Zaletą testu jest jego elastyczność. Moduły testu sprawdzające poszczególne umiejętności językowe, czyli słuchanie, rozumienie tekstów, mówienie i pisanie mogą być przeprowadzane niezależnie od siebie, łącznie lub w dowolnych konfiguracjach w zależności od potrzeb klienta. Test przeprowadzany jest w miejscu wyznaczonym przez instytucję przy wsparciu administracyjnym British Council lub samodzielnie przez klienta. Wszystkie moduły testu przeprowadzane są za pomocą komputera. Na życzenie klienta możliwe jest przeprowadzenie niektórych modułów w tradycyjnej wersji papierowej a modułu speaking (mówienie) przez telefon. W ramach kontraktu z British Council Neuron APR przygotuje i zrealizuje działania komunikacyjne na poziomie ogólnokrajowym i lokalnym.

Jest to już drugi projekt realizowany przez agencję dla British Council. W 2008 roku Neuron wspierał komunikacyjnie 70. rocznicę obecności British Council w Polsce, a także prowadzone przez tę organizację projekty edukacyjne, kulturalne i społeczne, np. Wiersze W Metrze. Współpraca trwała ponad rok (2008/2009).

Umowa z British Council została podpisana na 6 miesięcy – jest to kontynuacja umowy zawartej w 2008 roku. Obsługą firmy zajmie się zespół pod kierownictwem Marka Wróbla.

drukuj