Neuron z Siemens Enterprise Communications
Neuron Agencja Public Relations nawiązała współpracę z Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. Zadaniem agencji będzie strategiczne doradztwo w zakresie komunikacji oraz realizacja działań public relations. Umowa ma charakter stałej obsługi i obowiązuje od 15 listopada 2011 roku. Klient dokonał wyboru agencji na podstawie przeglądu ofert.
Realizacja działań dla Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. rozpocznie się od przeprowadzenia warsztatów, których efektem będzie opracowanie właściwej polityki i strategii komunikacji firmy klienta na polskim rynku. W kolejnych krokach konsultanci agencji będą realizować zaplanowane działania PR.
Coraz częściej decyzje o wyborze rozwiązań technologicznych zapadają w departamentach biznesowych, a nie działach IT. PR musi się więc zmienić: wymaga wykorzystania nowych kanałów komunikacji, ale też zmiany języka. Teraz trzeba kłaść nacisk raczej na biznesowe korzyści niż aspekty technologiczne – wyjaśnia Marek Wróbel, prezes Agencji Neuron.
Siemens Enterprise Communications Sp. z o.o. jest jednym z najważniejszych na świecie dostawców rozwiązań umożliwiających efektywną komunikację. Firma doradza przedsiębiorstwom i dostarcza kompleksowe rozwiązania w zakresie Unified Communications - czyli integracji wszystkich kanałów komunikacji w firmie, w najbardziej korzystny sposób (m.in. usług głosowych, wideokonferencji, czatów, kanałów social media). Więcej informacji: www.siemens-enterprise.com
Neuron to warszawska agencja public relations specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Grupa ENERGA, Netia SA, Domino’s Pizza, Browary Regionalne Łomża, Acronis GmbH i Politechnika Warszawska. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji:www.neuron.pl.
drukuj