Wealth Solutions w mediach społecznościowych z Neuronem
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z Wealth Solutions SA. Agencja przygotuje i wdroży strategię obecności klienta w mediach społecznościowych oraz dostarczy aplikację biura prasowego netPR. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Zadaniem Neurona będzie przygotowanie i wdrożenie strategii obecności Wealth Solutions SA w mediach społecznościowych: skoordynowanie ich z innymi obszarami działań komunikacyjnych klienta oraz dobór odpowiednich kanałów komunikacji w mediach społecznościowych.
- Firmy z branży finansowej coraz częściej decydują się na nawiązanie bliższego i bardziej bezpośredniego kontaktu ze swoimi klientami. Z kolei eksperci Wealth Solutions posiadają umiejętności i cechy niezbędne do prowadzenia prawdziwego dialogu w mediach społecznościowych: wyraziste osobowości oraz obszerną wiedzę na temat inwestycji alternatywnych – powiedział Marek Wróbel, prezes agencji Neuron.
Wealth Solutions to unikalna spółka wśród firm z branży doradztwa finansowego. Zgodnie z mottem: „inwestuj inaczej, zarabiaj więcej”, skupia się na tworzeniu wyróżniających się na rynku, autorskich produktów inwestycyjnych. Inwestycje w wino, ziemię rolną, dzieła sztuki czy produkty strukturyzowane to propozycje Wealth Solutions, w ramach których klienci firmy zainwestowali już ponad 160 mln zł.
Neuron to warszawska agencja public relations specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Grupa ENERGA, Netia SA, Domino’s Pizza, Browary Regionalne Łomża, Acronis GmbH i Politechnika Warszawska. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl.
drukuj