Press releases

Customer

Contact

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

More

Neuron Agencja PR dla Straxa

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Strax, producentem lifestyle’owych akcesoriów do urządzeń mobilnych. ...

More

Neuron wspiera Ogólnopolską Olimpiadę Wiedzy o Internecie

Neuron Agencja Public Relations odpowiada za strategię i wykonanie działań public relations VI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Wiedzy o Internecie Net Masters Cup – wspólnego projektu Grupy Allegro i Grupy Netia. ...

More

IMPERVA nowym klientem Neuron APR

Do grona klientów Neuron Agencji Public Relations dołączyła IMPERVA – firma, która chroni krytyczne dane i aplikacje przechowywane w centrach danych największych firm i instytucji na całym świecie ...

More

Neuron APR wznawia współpracę z British Council

Neuron Agencja Public Relations wznowiła współpracę z British Council. Agencja będzie odpowiadać za komunikację nowego testu z języka angielskiego Aptis, który pozwala precyzyjnie, szybko i tanio zweryfikować kompetencje językowe kandydatów do pracy i postępy w nauce uczniów, studentów i pracowników. ...

More

Neuron dla serwisów mobilnych Grupy Allegro

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z Grupą Allegro. Agencja będzie odpowiadać za realizację działań PR na rzecz dynamicznie rozwijających się serwisów mobilnych Grupy – aplikacji i stron lekkich dla użytkowników smartfonów oraz innych urządzeń mobilnych. ...

More

Neuron drugi raz pod rząd wśród laureatów nagrody Impactor

Kapituła konkursu Impactor po raz kolejny doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2011 w kategorii „Niestandardowy Projekt Marketingowy”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations i kontakty z urzędami miast. ...

More