Konsultanci Neurona pomagają polskim małym firmom i start-upom
Neuron APR uruchamia program bezpłatnych strategicznych konsultacji dla małych podmiotów, które dopiero rozpoczynają działania PR. Doradcy, na co dzień pomagający największym klientom, prowadzą spotkania, podczas których konsultują plany komunikacyjne i radzą, jak zorganizować działania promocyjne przedsięwzięć. Agencja chce pomóc małym polskim firmom w rozwoju biznesu i pokazać, jak skuteczne i ważne są działania public relations.
Dobrze zaplanowana i przemyślana komunikacja pozwala szybciej osiągać sukcesy, a błędy na starcie mogą zagrozić najlepiej rokującym przedsięwzięciom. Jednak małe firmy i start-upy zwykle nie mają zasobów, by zatrudnić specjalistę lub agencję PR, która zapewni odpowiednie wsparcie.
Neuron Agencja Public Relations przykłada ogromną wagę do jakości doradztwa i udowadnia, że dobra komunikacja bardzo pomaga w osiąganiu celów biznesowych. Dlatego dla właścicieli małych i startujących firm przygotowała specjalny projekt bezpłatnych konsultacji: w ostatnie czwartki każdego miesiąca organizuje od 2 do 4 indywidualnych, poufnych i bezpłatnych sesji doradczych.
"Mam szczęście, że na swojej drodze spotkałam ludzi, którzy wiedzą, jak zapał, wiarę i pomysły przełożyć na realny plan sprzedażowy i stworzyć z nich strategię marketingową. – mówi uczestniczka programu Sylwia Klee z warmies.pl. „Podczas kilku godzin jasno zostały sprecyzowane grupy odbiorców, kanały dotarcia do nich oraz różnorodne sposoby promocji, o których istnieniu wcześniej nie wiedziałam. Pełen profesjonalizm i maksimum informacji w pigułce to coś, co otrzymałam podczas konsultacji”.
Każda sesja to kilkugodzinny warsztat, w trakcie którego omawiana jest strategia biznesowa i możliwe taktyki komunikacyjne. Uczestnicy wychodzą ze spotkania z praktycznymi wskazówkami i obiektywnym obrazem możliwości i wyzwań.
"Dzięki informacjom od Neurona dowiedzieliśmy się, jakie kanały komunikacji zaniedbujemy. Pomocne też były analizy dotychczasowej naszej działalności na polu komunikacji i uwagi dotyczące błędów, jakie popełniliśmy. Spotkanie doradcze otworzyło nam oczy na wagę zrównoważonej promocji firmy i produktów. Do tej pory zaniedbaliśmy promocję firmy, a całkowicie skupiliśmy się na promocji produktów i usług." - Paweł Pydyś, wirtualneosiedle.pl.
Jeśli chcesz wziąć udział w programie doradczym:
- Wyślij e-mail z krótkim (do 200 słów) opisem Twojego projektu lub firmy na adres neuron@neuron.pl
- Otrzymasz propozycję terminu oraz formularz do wypełnienia
- Przyjdź i skorzystaj z okazji, która może się nie powtórzyć!
Co zyskasz?
- skonsultujesz swoje plany z ekspertami w dziedzinie PR
- zyskasz spojrzenie z zewnątrz i szczerą, konstruktywną krytykę
- otrzymasz konkretne porady: jak komunikować, co zmienić, jak wykorzystać Twoje mocne strony
Więcej informacji o projekcie: http://www.neuron.pl/press/agencja_pr/kompetencje/bezplatne-konsultacje-PR
Informacje o Neuron Agencji PR
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Grupa Allegro, Netia, Mio Technology i Siemens Enterprise Communications. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl
drukuj