Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Neuron Agencja PR dla Straxa

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Strax, producentem lifestyle’owych akcesoriów do urządzeń mobilnych.

Strax jest niemieckim producentem akcesoriów do smartfonów, tabletów, odtwarzaczy muzycznych i innych urządzeń mobilnych. W ofercie firmy znajdują się marki własne xqisit i enjoy oraz licencjonowane linie produktów przygotowywane dla partnerów, m.in. Hugo Bossa, Diesla i Coca-Coli. 

Neuron Agencja PR będzie wspierać Straxa w budowaniu marki w Polsce. O wyborze agencji zadecydowało portfolio oraz doświadczenie Neurona we wprowadzaniu do Polski międzynarodowych marek. Zadaniem agencji będzie doradztwo w zakresie komunikacji, utrzymywanie kontaktów i współpraca z mediami oraz koordynowanie testów produktowych. Neuron został wybrany w drodze przeglądu ofert.

O Neuron Agencji PR
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Grupa Allegro, Netia, Mio Technology i Siemens Enterprise Communications. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl.

O STRAX GmbH
Strax jest wiodącym w Europie producentem akcesoriów do urządzeń mobilnych, a także dostawcą usług dla producentów i operatorów w zakresie doboru asortymentu, bazy klientów i określenia zasięgu geograficznego. Oferta Strax obejmuje kompleksowe działania od opracowania produktu i zakupów, przez innowacyjną logistykę i koncepcję opakowań po profesjonalne wsparcie marketingowe w miejscu sprzedaży. Gama produktów i usług Strax jest skierowana głównie do firm z sektora komunikacji mobilnej, operatorów sieci, dostawców usług i sprzedawców hurtowych oraz detalicznych. Grupa STRAX ma swoje oddziały w 10 europejskich krajach.

Centrala firmy znajduje się w Troisdorf w Niemczech, gdzie działa zlokalizowane na 7000 m2 powierzchni biuro designu i logistyki producenta. Wszystkie procesy logistyczne, praktyki sprzedażowe i marketingowe Strax są certyfikowane zgodnie z normą ISO 9001. Powstała w 1995 roku firma ma także swoje oddziały w USA i Hong Kongu, a zatrudnia 150 osób w placówkach na całym świecie. www.strax.com

 

drukuj