Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

IMPERVA nowym klientem Neuron APR

Do grona klientów Neuron Agencji Public Relations dołączyła IMPERVA – firma, która chroni krytyczne dane i aplikacje przechowywane w centrach danych największych firm i instytucji na całym świecie. Agencja odpowiadać będzie za obsługę polskiego oddziału firmy.

Imperva jest pionierem i liderem nowej kategorii rozwiązań bezpieczeństwa dla biznesu, chroniących krytyczne aplikacje i wysokiej wartości dane przechowywane w Data Center. W portfolio firmy znajdziemy usługi i oprogramowanie gwarantujące najwyższy poziom ochrony serwerów Web oraz serwerów aplikacyjnych przed atakami, kradzieżą danych, nadużyciami i oszustwami. Zapewnia również rozwiązania do ochrony, monitorowania oraz wykonywania audytów baz danych największych producentów.

We wrześniu 2012 roku Imperva otworzyła oddział w Polsce. Działania agencji dla nowego klienta skoncentrują się na wsparciu nowopowstałego oddziału oraz pomocy w budowaniu świadomości marki na naszym rynku, poprzez doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji i realizację działań public relations. Imperva to kolejna międzynarodowa firma z branży IT, która wkracza na rynek z pomocą Neurona. Wcześniej agencja z sukcesem wspierała takie znane marki jak Acronis, D-Link czy Trend Micro.

Neuron posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze firmy z branży technologicznej. Obecnie wśród klientów IT agencji – obok Impervy - znajdują się również Netia, Siemens Enterprise Communications, ZyXEL Communications Polska i MiTAC (właściciel marki Mio).

Umowa podpisana jest na czas nieokreślony, agencja wybrana została na podstawie przeglądu ofert. 

O firmie Imperva

Imperva jest pionierem i liderem nowej kategorii rozwiązań bezpieczeństwa dla biznesu, chroniących krytyczne aplikacje i wysokiej wartości dane, przechowywane w Data Center. Wielokrotnie nagradzane rozwiązania tej firmy chronią przed kradzieżą danych, wewnętrznymi nadużyciami i oszustwami. Jednocześnie - poprzez monitorowanie i kontrolę wykorzystania danych oraz transakcji biznesowych w obrębie Data Center, zarówno tych przechowywanych w bazie danych lub na serwerze plików, jak i tych używanych przez aplikacje - pomagają usprawnić zachowanie zgodności z regulacjami prawnymi. Imperva posiada ponad 1 900 klientów - użytkowników końcowych - w ponad 60 krajach i chroni tysiące organizacji poprzez wdrożenia oparte na chmurze. Więcej informacji: www.imperva.com, Twitter, blog i YouTube

O Neuron Agencji PR

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Grupa Allegro, Netia, Mio Technology i Siemens Enterprise Communications. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl.

drukuj