Press releases

Customer

Contact

Dom Szwajcarski na Impact’25

14 i 15 maja 2025 r. w Poznaniu odbędzie się Impact’25 – największe wydarzenie gospodarczo-technologiczne Europy Środkowo-Wschodniej. Po raz pierwszy w historii wydarzenia, z okazji jego jubileuszowej – dziesiątej – edycji oraz w związku z polską prezydencją w Radzie Unii Europejskiej, Impact będzie miał kraj partnerski: Szwajcarię. ...

More

PULP z Neuronem

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z agencją PULP, zajmującą się komunikacją marketingową w social mediach oraz marketingiem wirusowym. Neuron będzie odpowiadać za planowanie i realizację działań media relations. ...

More

Wealth Solutions w mediach społecznościowych z Neuronem

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z Wealth Solutions SA. Agencja przygotuje i wdroży strategię obecności klienta w mediach społecznościowych oraz dostarczy aplikację biura prasowego netPR ...

More

Neuron z Domino’s Pizza

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą DP Polska SA, właścicielem licencji na rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce. Do zadań Agencji należy doradztwo i realizacja działań w zakresie PR na rzecz marki Domino’s Pizza. ...

More

Neuron wśród laureatów nagrody Impactor 2010

Kapituła konkursu Impactor doceniła projekt Grupy ENERGA "Świeć się na święta – z ENERGĄ!", przyznając mu statuetkę Impactor 2010 w kategorii „Niestandardowy Marketingowy Projekt Roku”. Agencja Neuron odpowiadała w nim za całość działań public relations. ...

More

Neuron z Royal Unibrew Polska

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Royal Unibrew Polska, właścicielem m.in. marek Łomża, Faxe, Cooler, Rybnicki, Strzelec i Korona Książęca. Do zadań Agencji należy doradztwo i realizacja działań w zakresie PR korporacyjnego i produktowego. ...

More

Neuron zrealizuje projekt dla Royal Unibrew

Neuron Agencja Public Relations nawiązała współpracę z browarem Royal Unibrew - właścicielem marki Łomża. W ramch ...

More