Nowy klient Neurona: Benefit Systems SA
Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Benefit Systems SA. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz wdroży kompleksowy system komunikacji nadzwyczajnej, a także będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami.
Projekty strategiczne, w tym przegląd strategii komunikacji oraz opracowanie systemu komunikacji nadzwyczajnej poprowadzą Lidia Marcinkowska i Marek Wróbel. Obsługą medialną klienta zajmie się zespół w składzie: Ludmiła Sandros i Magda Wójcicka.
Benefit Systems jest liderem pozapłacowych systemów motywacyjnych dla pracowników firm i instytucji. Najbardziej znanym produktem firmy jest MultiSport, czyli program umożliwiający pracownikom wstęp do ok. 4200 obiektów sportowo-rekreacyjnych w całej Polsce. Aktualnie firma obsługuje ponad 441 tysięcy kart w ramach oferowanych systemów motywacyjnych. Oferta Grupy Benefit Systems poza popularnymi programami sportowo - rekreacyjnymi (MultiSport i FitProfit), posiada w swoim portfolio także systemy kafeteryjne (MultiKafeteria i MyBenefit), rozwiązania z obszaru kultury i rozrywki (MultiBilet oraz MultiTeatr), turystyki – MultiWeekend, program żywieniowy BenefitLunch, jak również innowacyjny program motywacyjny MultiBenefit.
Grupa Kapitałowa Benefit Systems jest notowana na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Spółka zatrudnia kilkaset osób w całej Polsce.
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Grupa Allegro, Netia, Mio Technology i Siemens Enterprise Communications. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations. Więcej informacji: www.neuron.pl
drukuj