Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

Neuron w PLEXUS NETWORK

Po serii spotkań, prezentacji i telekonferencji z dumą ogłaszamy, że dostaliśmy zaproszenie do międzynarodowej sieci ponad 30 niezależnych agencji PR PLEXUS. I nie zawahaliśmy się go użyć! Potrzeba „usieciowienia” narastała w nas od jakiegoś czasu. ...

Więcej

Wujek Rezerwa Prosta radzi (odc. 2)

Przerwij słowotok, czasem posłuchaj, daj ludziom pracować Jednym z najokropniejszych nowotworów w kulturze korporacyjnej jest – zdaniem Wujka – zjawisko nadkomunikacji. Polega ono na silnym przekonaniu żywionym przez szefostwo, że najlepsza rzecz pod słońcem to zarządzanie poprzez wiedzę. ...

Więcej

Chcesz zaufania, zaufaj sam

Firmy na ogół chcą, by komunikacja budowała zaufanie otoczenia. To słuszny cel, jednak jego osiągnięcie wiąże się czasem z kosztami i niewygodami. Nie każdy jest na nie gotowy. Większość zapytań spływających do naszej agencji zawiera oczekiwanie, że działania komunikacyjne zwiększą zaufanie do marki i organizacji. ...

Więcej

INVEA-TECH z Neuronem

INVEA-TECH to kolejny producent zaawansowanych zabezpieczeń systemów IT, który zdecydował się wejść na polski rynek z pomocą Neuron Agencji PR. W kwietniu bieżącego roku agencja wygrała przetarg na obsługę firmy Balabit IT Security.

Więcej

Internet nie przebacza i nie ma przeszłości

Czy zastanawialiście się, co by było, gdyby każdy nasz młodzieńczy wybryk został uwieczniony w sieci? Czy wpis popełniony w dzieciństwie nie miałby negatywnego wpływu na nasz obecny profesjonalny wizerunek, a może na wizerunek firmy, w której pracujemy? Niestety, prawdopodobnie tak. ...

Więcej

Już dziś kompleksowo osiągaj niekorzystne rezultaty (według modelu ITWA™) (część 2)

roponowane w poprzedniej części naszej prezentacji techniki zostały już wypróbowane przez wiele żądnych sukcesów organizacji, zatem czas na kolejną Technikę Współpracy z Agencją (model ITWA™).   TECHNIKA 3: Dynamiczne Kryteria Ewaluacji® Agencja otrzymuje od Ciebie różne zadania. ...

Więcej