Neuron w międzynarodowej sieci agencji Plexus
Neuron Agencja Public Relations dołączyła do światowej sieci PLEXUS, składającej się z ponad 30 niezależnych firm doradztwa komunikacyjnego działających na czterech kontynentach.
PLEXUS poszukiwał agencji z kilkunastoletnim stażem i realizacją dużych, międzynarodowych projektów na koncie. Równie ważne były zasoby doradcze i strategiczne (analizy i strategie komunikacyjne, systemy i zarządzanie kryzysowe oraz komunikacja wewnętrzna). Dla Neurona zaś była ważna kompatybilność agencji partnerskich pod względem kompetencji i stylu działania.
Sieć pozwala na wymianę know-how pomiędzy agencjami oraz daje możliwość równoczesnych działań komunikacyjnych na wielu rynkach – zarazem skoordynowanych i zgodnych z lokalnymi wymogami odbiorców. Członkowie sieci prowadzą także wspólne działania sprzedażowe.
„Cele i strategie biznesowe mają coraz częściej wymiar międzynarodowy, również w przypadku małych firm z nawet bardzo małych krajów. Na tym właśnie polega nowy biznes” – mówi Lidia Marcinkowska, dyrektor zarządzający Neuron APR. „A jednocześnie komunikatorzy, realizując te globalne strategie, muszą być wyczuleni na lokalne kultury i obyczaje jak nigdy dotąd. Niezauważalne dla obcych drobiazgi potrafią zdecydować o sukcesie lub porażce projektu. Umiejętność godzenia tych pozornych sprzeczności to sprawa kluczowa”.
Nie tylko wielkie korporacje z głównych krajów starej Unii czy USA kładą coraz silniejszy nacisk na prawdziwie multilokalne komunikowanie. Z doświadczenia Neurona wynika, że już bardzo często agencji za granicą poszukują firmy polskie (w tym startupy). Gotowa, sprawdzona sieć firm doradczych, bez generującej koszty korporacyjnej struktury, a zarazem dająca pełną koordynację i kontrolę nad projektami – to odpowiedź na potrzeby coraz liczniejszych klientów, bez względu na kraj pochodzenia i skalę działalności.
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Specjalizuje się w działaniach doradczych i wykonawczych z zakresu szeroko pojętej komunikacji. Ma za sobą wiele zakończonych sukcesem wdrożeń i kampanii komunikacyjnych. Do grona jej wieloletnich klientów należą m. in. Benefit Systems, Netia, ZyXEL oraz MiTAC (producent urządzeń marki MIO). Neuron kładzie szczególny nacisk na celowość i racjonalność działań dla klientów, a także na budowanie stałego i kompetentnego zespołu.
drukuj