Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

(Płatny) staż w Neuronie

Neuron Agencja Public Relations poszukuje osób, które są zainteresowane odbyciem płatnego stażu w naszej firmie. Oferujemy możliwość zdobycia doświadczenia w prowadzeniu działań PR dla największych polskich i międzynarodowych firm pod okiem menedżerów z wieloletnim doświadczeniem w PR i komunikacji. ...

Więcej

Jeśli Twoi pracownicy nie dbają o bezpieczeństwo firmy, to zapewne nie wiedzą, że to ważne

Zamiast tworzyć nowe systemy skup się na tym, by pracownicy lepiej się komunikowali i rozumieli cele Twojej organizacji. Organizacje, żeby chronić wrażliwe dane, coraz częściej automatyzują obieg komunikacji i opisują proces w dziesiątkach procedur. Tymczasem pracownicy nadal szastają informacjami, bo nieprawidłowo oceniają ich ważność; tajne informacje hulają po kuchniach, korytarzach,...

Więcej

Arval rozpoczyna współpracę z Neuron Agencją Public Relations

Współpraca firm obejmuje opracowanie i realizację raportu z badań CVO dla polskiego rynku flotowego. Agencja zajmie się także kontaktem z mediami i bieżącą obsługą PR firmy.

Więcej

Engave nowym klientem Neurona

Neuron Agencja PR rozpoczęła kompleksową obsługę firmy Engave. Agencja opracuje strategię działań komunikacyjnych oraz będzie doradzać klientowi i wspierać firmę w kontaktach z mediami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.

Więcej

Neuron promuje naukę „mimochodem”

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z producentem tablic edukacyjnych eduart, które łączą funkcje edukacyjne z oryginalnym designem i wysoką jakością wykonania. Agencja odpowiedzialna jest za kontakty z mediami oraz działania w mediach społecznościowych. ...

Więcej

Po 2016 przestaniemy się dzielić

Co nas kręci w serwisach społecznościowych? Dwie ściśle związane ze sobą atrakcje: szansa bycia zauważonym oraz możliwość podglądania innych. Twórcy serwisów posiedli wyjątkową umiejętność zmiany (tych dość niskich) instynktów na cenny towar, a mianowicie na informacje, za które dostają od reklamodawców naprawdę dużo pieniędzy. ...

Więcej