INVEA-TECH z Neuronem
INVEA-TECH to kolejny producent zaawansowanych zabezpieczeń systemów IT, który zdecydował się wejść na polski rynek z pomocą Neuron Agencji PR. W kwietniu bieżącego roku agencja wygrała przetarg na obsługę firmy Balabit IT Security.
Produkty INVEA-TECH dostępne są w Polsce od 2012 roku za pośrednictwem dystrybutorów. W związku ze wzrostem zamówień z Polski firma zdecydowała się stworzyć polskie biuro sprzedaży oraz zintensyfikować działania marketingowe. Ich częścią będzie stała obsługa PR marek INVEA-TECH i FlowMon przez agencję PR.
Zadanie to powierzone zostało Neuronowi, który będzie odpowiedzialny za doradztwo, przygotowanie i realizację działań media relations INVEA-TECH w Polsce oraz wsparcie klienta w zakresie zakupu mediów. Agencja została wybrana w drodze przeglądu ofert.
O firmie INVEA-TECH
Rozwiązania technologiczne FlowMon opracowywane przez firmę Invea-Tech pozwalają zarejestrować i analizować ruch w sieci, a co za tym idzie stwierdzić kto i z kim się komunikuje, jak często oraz jaka ilość danych została przesłana. W ten sposób firmy, na których ciąży szczególna odpowiedzialność za poufność danych – takie jak instytucje finansowe i rządowe – mogą lepiej chronić się przed próbami ataków z wewnątrz i z zewnątrz sieci. Firma powstała w 2007 roku i ma swoją centralę w Brnie w Republice Czeskiej.
O Neuron Agencji PR
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do klientów firmy należą m. in. Netia, Mio Technology i Benefit Systems SA. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations. Więcej informacji: www.neuron.pl
drukuj