Komunikaty prasowe

Klient

Kontakt

Fundusze unijne w ochronie zdrowia: szansa na rozwój czy ryzyko kosztownych błędów? Ekspert przestrzega przed pułapkami prawnymi i finansowymi

W ostatnich miesiącach na stronach Biuletynu Informacji Publicznej oraz portalach instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów takich jak Regionalne Programy Operacyjne, Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko (FEnIKS), Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) czy Krajowy Plan Odbudowy i Zwiększania Odporności (KPO) pojawiły się informacje...

Więcej

(Nie)inteligencja emocjonalna

W komunikacji coraz częściej sięgamy do skrajnych emocji. Organizacje budują kampanie społeczne na przekazach, które mają poruszać, drażnić, czy wręcz złościć. Firmy próbują trafić do serc, a nie do umysłów konsumentów. ...

Więcej

uż dziś kompleksowo osiągaj niekorzystne rezultaty (według modelu ITWA™) (część 1)

Po latach badań eksperci Neuron APR opisali sześć Innowacyjnych Technik Współpracy z Agencją (model ITWA™). Przy prawidłowym zastosowaniu dajemy gwarancję sukcesu, m. in. w wymiarze znaczącej redukcji efektów pracy agencji, zwiększenia deficytu czasu i kompleksowej minimalizacji potencjału działań komunikacyjnych. ...

Więcej

Gdy zawodzi realizacja, czyli dialog marki z klientami w obliczu kryzysu

O tym, dlaczego strategia i realizacja są równie ważne, pisał niedawno Paweł Soproniuk. Mamy kolejny przykład z życia: skutki złej realizacji słusznego planu. Kilka miesięcy temu Plus Bank padł ofiarą ataku hackerskiego, w wyniku którego wykradziono m.in. dane klientów (w tym PESEL i numer dowodu) i historie transakcji. ...

Więcej

Nie rób z wilka owcy, bo zarabianie jest dobre

Czy można zaszkodzić sobie wprowadzając w firmie strategię CSR? Tak. Czy można zniechęcić pracowników poprzez ich angażowanie? Oczywiście! Decyduje o tym dysonans. Jest jednak na to prosty sposób, który może przynieść wymierne korzyści. ...

Więcej

Przestańmy bredzić o produkcie

W kampanii wyborczej wiele słyszymy o „produkcie” politycznym, którym ma być ten czy inny kandydat. Czeka nas kolejna półroczna kolejna kampania, możemy być spokojni, że ów „produkt” będzie przez ten czas solidnie wałkowany. ...

Więcej

Specjalista ostrzega: upiór mowy ciała nadal straszy!

Od lat prowadzę szkolenia, w tym wiele medialnych czy inaczej związanych z autoprezentacją. Wystąpienia są wciąż dużym wyzwaniem, również dla doświadczonych menedżerów. Tematów do omówienia podczas warsztatu jest sporo (na przykład typy wypowiedzi, taktyki rozmówców), a moi kursanci nadal często ekscytują się… ułożeniem rąk, kierunkiem patrzenia i czy aby rozmówca nie zinterpretuje...

Więcej