Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Neuron z Domino’s Pizza

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą DP Polska SA, właścicielem licencji na rozwój sieci Domino’s Pizza w Polsce. Do zadań Agencji należy doradztwo i realizacja działań w zakresie PR na rzecz marki Domino’s Pizza.

Od ponad pięćdziesięciu lat Domino's Pizza specjalizuje się w dostawie pizzy. Posiada łącznie ponad 9 300 punktów (własnych i franczyzowych) w 65 krajach. W ciągu kilku ostatnich lat firma otwierała ponad 300 lokali rocznie. 

Pierwszy w Polsce lokal tej amerykańskiej sieci został otwarty 28 lutego w Warszawie, przy ulicy Bukowińskiej. Właścicielem licencji Master Franchise na wprowadzenie i rozwój marki Domino’s Pizza na polskim rynku jest DP Polska SA. Spółka, której założycielami są twórcy coffeeheaven, największej w Europie Środkowej sieci kawiarni, należy do notowanej na londyńskiej giełdzie firmy DP Poland PLC.

Plan rozwoju sieci Domino’s Pizza w Polsce przewiduje otwarcie w Warszawie 12 pizzerii do końca 2011 roku i kolejnych 15 do końca roku 2012. Dalsze plany, na skalę krajową, które nie wykluczają subfranchisingu, przewidują otwarcie łącznie 65 lokali do końca 2014 roku.

Agencja została wybrana w drodze przeglądu ofert. Za obsługę klienta odpowiada Paulina Leszczyk.

Informacja o Neuron Agencji PR

Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Grupa ENERGA, Acronis, Netia i Politechnika Warszawska. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl.

drukuj