Press releases

Customer

Contact

Koniec ery zgadywania. Nadchodzi niewidoczna dla oka rewolucja w handlu

Kasy samoobsługowe, autonomiczne wózki czy aplikacje lojalnościowe to tylko wierzchnia, najbardziej widoczna dla klientów zmiana w handlu. Prawdziwa rewolucja odbywa się w centralach firm, gdzie algorytmy zaczynają silnie wspierać decyzje zespołów biznesowych, które dotąd opierały się na fragmentarycznych danych oraz intuicji. ...

More

Grono.net nowym klientem Neuron Agencji Public Relations

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z firmą Brandlay, założycielem witryny Grono.net i pionierem rynku internet societies w Polsce. ...

More

Mediarecovery zleca PR agencji Neuron

Firma Mediarecovery, specjalizująca się w odzyskiwaniu danych oraz zbieraniu dowodów elektronicznych postanowiła popularyzować wiedzę na temat tych usług, określanych przez specjalistów mianem computer forensics. Zadanie opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej firma Mediarecovery powierzyła Neuron Agencji Public Relations...

More

RemaDays 2005. Neuron Agencja Public Relations Partnerem Organizatora

W dniach 22 - 24 marca 2005 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyły się Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Neuron APR był oficjalnym Partnerem Organizatora, odpowiedzialnym za zorganizowanie towarzyszącego imprezie kongresu. ...

More

Betacom SA – nowy klient Neuron Agencji Public Relations

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z Betacom SA jednym z największych integratorów systemów komputerowych w Polsce. Na początku sierpnia br. została podpisana umowa na obsługę public relations Betacom SA przez Neuron Agencję Public Relations. ...

More

Nowy klient Neurona: Easy-Forex

Dealing-room walutowy Easy-Forex powierzył prowadzenie działań public relations agencji Neuron...

More

Orion Pharma nowy klient Neuron Agencji Public Relations

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z fińską firmą farmaceutyczną Orion Pharma. Neuron będzie odpowiadał za działania komunikacyjne związane z wprowadzeniem na polski rynek kremów (emolientów) dermatologicznych do codziennej pielęgnacji marki Orion. ...

More