Press releases

Customer

Contact

Koniec ery zgadywania. Nadchodzi niewidoczna dla oka rewolucja w handlu

Kasy samoobsługowe, autonomiczne wózki czy aplikacje lojalnościowe to tylko wierzchnia, najbardziej widoczna dla klientów zmiana w handlu. Prawdziwa rewolucja odbywa się w centralach firm, gdzie algorytmy zaczynają silnie wspierać decyzje zespołów biznesowych, które dotąd opierały się na fragmentarycznych danych oraz intuicji. ...

More

REBEL.pl nowym klientem Neurona

Największy w Polsce sklep internetowy z grami planszowymi i towarzyskimi REBEL.pl podpisał umowę na obsługę komunikacyjną z Neuron Agencją Public Relations. ...

More

ICom powierza wizerunek Neuron Agencji PR

Firma ICom, producent i dystrybutor sprzętu komputerowego, podpisała umowę na obsługę komunikacyjną z Neuron Agencją Public Relations. ...

More

Jak dojechać do domu? Budowa tras S7 i S8 oraz Południowej Obwodnicy Warszawy

Co zrobić, żeby w 2025 roku Warszawy nie objął całkowity paraliż komunikacyjny? Jak rozwiązać narastające problemy korków? Co zrobić, by nad miastem na zawsze nie zawisł smog? Zdaniem ekspertów odpowiedzi jest prosta i brzmi: obwodnica! ...

More

EMPiK.com zleca PR agencji Neuron

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z EMPiK.com, internetowym salonem sieci EMPiK. Neuron został wybrany spośród pięciu agencji zaproszonych do złożenia oferty na kompleksową obsługę komunikacyjną firmy. ...

More

Nowy klient agencji Neuron – konsorcjum Westmark-Venessa

Brytyjsko-polskie konsorcjum Westmark-Venessa zajmujące się działalnością deweloperską wybrało Neuron Agencję Public Relations do obsługi PR konsorcjum oraz inwestycji w Walendowie. ...

More

Neuron w ZFPR!

Neuron Agencja Public Relations została nowym członkiem Związku Firm Public Relations. Związek zrzesza obecnie 24 agencje. ...

More