Press releases

Customer

Contact

Tezeusz dołącza do Empik Premium: darmowa dostawa na książki z drugiej ręki

Tezeusz.pl, największa platforma re-commerce książek w Polsce, dołączył do grona sprzedawców oferujących swoje produkty w programie Empik Premium. Dzięki temu subskrybenci programu mogą korzystać z darmowej dostawy książek outletowych z oferty Tezeusz.pl dostępnych na Empik.com. ...

More

EMPiK.com zleca PR agencji Neuron

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z EMPiK.com, internetowym salonem sieci EMPiK. Neuron został wybrany spośród pięciu agencji zaproszonych do złożenia oferty na kompleksową obsługę komunikacyjną firmy. ...

More

Nowy klient agencji Neuron – konsorcjum Westmark-Venessa

Brytyjsko-polskie konsorcjum Westmark-Venessa zajmujące się działalnością deweloperską wybrało Neuron Agencję Public Relations do obsługi PR konsorcjum oraz inwestycji w Walendowie. ...

More

Neuron w ZFPR!

Neuron Agencja Public Relations została nowym członkiem Związku Firm Public Relations. Związek zrzesza obecnie 24 agencje. ...

More

Grono.net nowym klientem Neuron Agencji Public Relations

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z firmą Brandlay, założycielem witryny Grono.net i pionierem rynku internet societies w Polsce. ...

More

Mediarecovery zleca PR agencji Neuron

Firma Mediarecovery, specjalizująca się w odzyskiwaniu danych oraz zbieraniu dowodów elektronicznych postanowiła popularyzować wiedzę na temat tych usług, określanych przez specjalistów mianem computer forensics. Zadanie opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej firma Mediarecovery powierzyła Neuron Agencji Public Relations...

More

RemaDays 2005. Neuron Agencja Public Relations Partnerem Organizatora

W dniach 22 - 24 marca 2005 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyły się Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Neuron APR był oficjalnym Partnerem Organizatora, odpowiedzialnym za zorganizowanie towarzyszącego imprezie kongresu. ...

More