Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

RemaDays 2005. Neuron Agencja Public Relations Partnerem Organizatora

W dniach 22 - 24 marca 2005 roku w Warszawskim Centrum EXPO XXI odbyły się Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005. Neuron APR był oficjalnym Partnerem Organizatora, odpowiedzialnym za zorganizowanie towarzyszącego imprezie kongresu. Imprezę odwiedziło ponad 7 tysięcy gości.

Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 były pierwszą w Polsce inicjatywą, która miała na celu stworzenie wspólnej platformy integracji i wymiany doświadczeń całego polskiego świata marketingu.

Dla uczestników RemaDays 2005 przygotowano atrakcyjną cześć kongresową.

- Program był kompendium wiedzy praktycznej. Marketing jest żywą, ewoluującą dyscypliną i mam nadzieję, że nasz program stanowił tego odzwierciedlenie. W projekt zaangażowali się najważniejsi uczestnicy rynku. Dzięki temu impreza ma szansę na stałe trafić do kalendarza i odegrać znaczącą dla branży rolę – powiedział Marek Wróbel z Neuron APR, sekretarz Rady programowej.

Każdy z trzech dni Kongresu został poświęcony odrębnej tematyce. Pierwszego dnia omawiano problematykę rynku, kreatywności, badań i monitoringu oraz obsługi klienta; drugiego - narzędzi komunikacji i prognoz dla branży; natomiast trzeciego - edukacji marketingowej i tzw. ślepych uliczek rynku. Uczestnicy imprezy w ciągu tych trzech dni wezięli udział łącznie w 32 wykładach, 12 panelach dyskusyjnych oraz 2 warsztatach praktycznych.

Do udziału w pracach Rady Programowej Kongresu zostali zaproszeni wybitni przedstawiciele poszczególnych dyscyplin komunikacji, reprezentujący czołowe firmy, organizacje branżowe i życie naukowe.

Części kongresowej towarzyszyła licząca blisko 10 000 mkw. ekspozycja firm uczestniczących w RemaDays 2005. Wśród wystawców znalazły się m.in. media, agencje reklamowe typu full-service, agencje public relations, domy mediowe, instytuty badawcze, firmy outdoorowe i agencje interaktywne.

Neuron, oprócz statusu Partnera Organizatora, posiadał także własne stoisko. Pod hasłem Ulżymy Twojej głowie, oferował gościom profesjonalny masaż głowy na ekskluzywnym fotelu firmy Kler – na targach oraz uwolnienie od wszystkich przyczyn bólu głowy - po skorzystaniu z usług firmy.

Organizatorem Międzynarodowych Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 była firma GJC Inter Media Sp. z o.o.

drukuj