Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Neuron w ZFPR!

Neuron Agencja Public Relations została nowym członkiem Związku Firm Public Relations. Związek zrzesza obecnie 24 agencje.

Neuron Agencja Public Relations, kierowana przez Marka Wróbla i Lidię Marcinkowską, działa na rynku PR od czterech lat. Obsługuje firmy z branży teleinformatycznej, finansowej, FMCG, i farmaceutycznej. Do grona jej klientów należą między innymi: D-Link, Trend Micro, Betacom SA, Media Recovery, Grono.net.

Marek Wróbel, prezes agencji Neuron, jest znaną postacią w polskiej branży PR, inicjującą wiele przedsięwzięć mających na celu integrację środowiska. Był między innymi jednym z twórców społeczności InternetPR.

„Przyjęcie do Związku jest dla nas potwierdzeniem pozycji rynkowej Neurona oraz motywacją do dalszych działań na rzecz środowiska Public Relations w Polsce” – powiedział Marek Wróbel.

Rafał Szymczak, prezes Związku Firm Public Relations powiedział: „Rynek PR w Polsce jest obecnie w fazie dość szybkiego wzrostu. Oznacza to także, że pojawiają się nowe agencje świadczące profesjonalne usługi w tym zakresie. Naturalnym jest zatem proces, że ZFPR przyjmuje te z nich, które spełniają kryteria przynależności do naszej organizacji. Mogę powiedzieć, że prawdopodobnie nie będzie to ostatnia agencja przyjęta do Związku w niedługim czasie. Jestem przekonany także, że agencje doceniają  działania ZFPR na rzecz środowiska PR i agencji członkowskich."

* * *

Związek Firm Public Relations (ZFPR) powstał w styczniu 2001 roku jako reprezentacja branży profesjonalnych usług PR w Polsce i obecnie zrzesza 24 agencje. Jest członkiem Polskiej Konfederacji Pracodawców Prywatnych (PKPP) i Międzynarodowej Organizacji Konsultantów do Spraw Komunikacji (ICCO). Posiada także porozumienie o współpracy z Międzynarodowym Stowarzyszeniem Public Relations (IPRA). Celem działalności Związku jest ochrona praw i interesów zrzeszonych w nim członków, reprezentowanie ich wobec organów państwowych i instytucji oraz umacnianie pozycji i upowszechnianie wiedzy na temat zawodu Public Relations. Obszarem szczególnego zainteresowania Związku jest budowanie profesjonalnego dialogu między branżą PR i mediami. ZFPR realizuje badania na temat relacji między tymi dwoma środowiskami, organizuje regularnie spotkania konsultantów PR z czołowymi dziennikarzami i prezentuje mediom studia przypadków PR. Związek jest organizatorem PR Forum - dorocznej konferencji poświęconej branży PR oraz konkursu „Złote Spinacze”, promującego najlepsze projekty z dziedziny PR. ZFPR prowadzi również szkolenia oparte o prestiżowy program London School of Public Relations.

drukuj