Press releases

Customer

Contact

Koniec ery zgadywania. Nadchodzi niewidoczna dla oka rewolucja w handlu

Kasy samoobsługowe, autonomiczne wózki czy aplikacje lojalnościowe to tylko wierzchnia, najbardziej widoczna dla klientów zmiana w handlu. Prawdziwa rewolucja odbywa się w centralach firm, gdzie algorytmy zaczynają silnie wspierać decyzje zespołów biznesowych, które dotąd opierały się na fragmentarycznych danych oraz intuicji. ...

More

Belgian Business Chamber nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations podpisała umowę na obsługę komunikacyjną z Belgian Business Chamber (Belgijską Izbą Handlową). ...

More

Kinga Fromlewicz w agencji Neuron

Do zespołu agencji Neuron dołączyła Kinga Fromlewicz. Zajmie się obsługą komunikacyjną klientów z branży internetowej, będzie także brała udział w tworzeniu programów public relations dla samorządów. ...

More

Teraz Grono również po angielsku

W serwisie Grono.net uruchomiona została nowa opcja. Teraz nawigacja oraz wszystkie komunikaty zamieszczone na stronie dostępne są w angielskiej wersji językowej. ...

More

Trzy kangury, historia i Gałczyński

Zobaczyć śnieg, odwiedzić kraj przodków i nauczyć się języka. Takie cele postawiła przed sobą Selina Parker, 16 – letnia licealistka z Darwin w Australii. Spakowała walizkę i wyruszyła do odległej Polski. ...

More

Wyjaśnienia i przeprosiny - błędne umieszczenie informacji w serwisach i blogach internetowych

W imieniu Neuron Agencji Public Relations Sp. z o.o. pragnę przeprosić zainteresowane osoby oraz złożyć wyjaśnienia dotyczące opublikowania informacji prasowej opatrzonej nieodpowiednim, mogącym wprowadzać w błąd, komentarzem i dystrybucji jej w komentarzach blogów i serwisów internetowych. Informacja, którą przez niefortunna pomyłkę zamieściliśmy w komentarzach do artykułów w serwisach i blogach internetowych, posiadała komentarz, który mógł wprowadzać w błąd czytelnika i nosił znamiona komentarza czytelnika serwisu/blogu. ...

More

STS nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę ze Student Travel Schools Polska, wiodącą firmą w branży turystyki edukacyjnej. Neuron zajmie się doradztwem strategicznym oraz bieżącą obsługą firmy, a także zaprojektowaniem nowego serwisu internetowego STS Polska. ...

More