Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Grono.net nowym klientem Neuron Agencji Public Relations

Neuron Agencja Public Relations Sp. z o.o. rozpoczyna współpracę z firmą Brandlay, założycielem witryny Grono.net i pionierem rynku internet societies w Polsce. Neuron będzie odpowiedzialny za prowadzenie kompleksowej obsługi public relations.

Firma Brandlay jest założycielem witryny Grono.net, której użytkownicy tworzą zamkniętą internetową społeczność, skupiającą ponad 400 tysięcy młodych ludzi z całej Polski. Żeby zarejestrować się w portalu grono.net, trzeba najpierw otrzymać zaproszenie od osoby, która jest już jego użytkownikiem.  Witryna oferuje szereg pożytecznych informacji m.in. o wydarzeniach kulturalnych, oferty pracy, a także funkcji umożliwiających komunikację ze znajomymi, odbudowanie utraconych kontaktów i poznanie nowych ludzi. Grono.net to także duża liczba forów (gron) tematycznych.

Liczba użytkowników witryny grono.net szybko rośnie, dlatego zarząd Brandlay postanowił zwrócić się do profesjonalnej agencji PR z zadaniem opracowania i wdrożenia strategii komunikacyjnej. Zgodnie z umową Neuron Agencja Public Relations zajmie się koordynacją działań komunikacyjnych zmierzających do podniesienia atrakcyjności witryny dla dotychczasowych użytkowników. Agencja odpowiedzialna będzie także za kontakty z mediami. W ramach PR korporacyjnego Neuron odpowiedzialny będzie za budowanie wizerunku Grono.net jako udanego, rodzimego biznesu internetowego.

Agencja Neuron planuje pracę w dwóch etapach. Pierwszy etap będzie trwał trzy miesiące i będzie obejmował wykonawstwo części działań PR (m.in. opracowanie komunikatów serwisowych i informacji na stronie Grono.net).  Drugi etap będzie bogatszy o działania wykonawcze, a więc różnego rodzaju projekty specjalne, eventy oraz działania B2B itp.

Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Agencja specjalizuje się w obsłudze firm z branży IT – do stałych klientów należą D-link, Trend Micro i Betacom S.A. Neuron pracuje również dla klientów z branży nieruchomości, farmaceutycznej i FMCG. 

drukuj