Neuron Agencja PR z dwoma nowymi klientami: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR
W lipcu br. do grona klientów Neuron Agencji PR dołączyły dwie organizacje: Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa oraz DAPR. Współpraca z nowymi klientami obejmuje doradztwo strategiczne w zakresie komunikacji oraz działania z obszaru media relations.
Dodatkowo w przypadku Dolnośląskiej Doliny Wodorowej, agencja odpowiada również za wzmacnianie relacji z partnerami, którzy są członkami Stowarzyszenia oraz za wsparcie w komunikacji w mediach społecznościowych.
Stowarzyszenie Dolnośląska Dolina Wodorowa to lider w dziedzinie wdrażania gospodarki wodorowej w Polsce. Organizacja, która zrzesza obecnie 50 podmiotów, swoją działalnością wspiera rozwój gospodarki wodorowej, pozyskuje środki z Unii Europejskiej i źródeł krajowych oraz tworzy nowe możliwości dla przemysłu, rolnictwa i transportu w regionie. Dzięki współpracy z Neuron Agencją PR, Stowarzyszenie zamierza zwiększyć świadomość na temat korzyści płynących z wykorzystania wodoru oraz zintensyfikować działania promujące zieloną energię.
Natomiast firma DAPR działająca w obszarze LegalTech. Tworzy ją zespół ekspertów IT, cyberbezpieczeństwa, prawa i analizy ryzyka. DAPR oferuje zaawansowane oprogramowanie do analizy i zarządzania ryzykiem w kontekście unijnych regulacji DORA (Digital Operational Resilience Act) oraz RODO. Produkty DAPR, takie jak RIG DORA i RIG RODO, wspierają organizacje w spełnianiu wymogów regulacyjnych oraz zwiększają ich odporność na zagrożenia cyfrowe. Współpraca z Neuron Agencja PR ma na celu wzmocnienie pozycji DAPR na rynku oraz promowanie jej nowoczesnych rozwiązań technologicznych.
Neuron jest agencją PR specjalizującą się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych, obecną na rynku od ponad 20 lat. Więcej informacji na temat Neuron Agencja PR oraz jej klientów można znaleźć na stronie www.neuron.pl.
drukuj