Evernex umacnia pozycję na rynku brytyjskim dzięki przejęciu Ultra Support
- Evernex, lider na globalnym rynku dostawców usług TPM dla IT i centrów danych, ogłosił przejęcie brytyjskiej firmy Ultra Support.
- Ultra Support specjalizuje się w świadczeniu usług TPM i oferuje swoje usługi wyłącznie poprzez partnerów.
Ultra Support to uznany dostawca usług serwisowych zasobów sprzętowych IT dla przedsiębiorstw i cieszy się w Wielkiej Brytanii renomą solidnego i zaufanego partnera. Dzięki rozbudowanej sieci magazynów operacyjnych (FSL) rozmieszczonych w całej Wielkiej Brytanii jest w stanie zapewnić realizację dostaw i napraw w rekordowo krótkim czasie, co pozwala klientom minimalizować przestoje i zwiększać efektywność operacyjną.
Firma może poszczycić się certyfikatami ISO27001, ISO9001 i ISO14001, które są potwierdzeniem jej zaangażowania w najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa danych oraz odpowiedzialności środowiskowej.
Pod skrzydłami Evernex, Ultra Support będzie miał możliwość poszerzyć ofertę swoich usług a partnerzy firmy mogą oczekiwać jeszcze bardziej kompleksowych rozwiązań, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.
Stanislas Pilot, prezes i dyrektor generalny Evernex, podkreśla, że przejęcie brytyjskiego lidera w zakresie utrzymania infrastruktury IT to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju i ekspansji Evernex na międzynarodowych rynkach – Cieszymy się, że Ultra Support dołącza do rodziny Evernex. Ich doświadczenie w dziedzinie utrzymania sprzętu IT dla przedsiębiorstw oraz silne relacje z partnerami kanałowymi idealnie wpisują się w naszą strategię dostarczania niezawodnych, elastycznych i skalowalnych rozwiązań IT na całym świecie. Kluczowym elementem tej integracji jest zachowanie zespołu zarządzającego Ultra Support, którego wiedza i doświadczenie będą podstawą dalszego rozwoju i sukcesu firmy.
Dotychczasowy zespół zarządzający Ultra Support – Peter Hodgson (CEO), Ben Gregory (Head of Sales) oraz Cris Mitchell (Operations Director) – pozostanie na swoich stanowiskach, kontynuując realizację dotychczasowych zobowiązań wobec klientów.
Peter Hodgson, CEO i współzałożyciel Ultra Support, stwierdził – Dołączenie do Evernex to ogromna szansa zarówno dla naszej firmy, całego zespołu oraz naszych partnerów. Globalny zasięg Evernex oraz kompleksowa oferta usług pozwolą nam lepiej spełniać potrzeby naszych partnerów – zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Jednocześnie jako firma operujemy za pośrednictwem naszych partnerów – i tutaj nic się nie zmienia. Będziemy dalej rozwijać usługi i dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania w zakresie konserwacji sprzętu IT.
Z kolei Mohamed Bella, wiceprezes Evernex dodał, że transakcja podkreśla zaangażowanie Evernex w rozwijanie usług na strategicznych rynkach oraz wzmacnia zdolność do wspierania globalnych klientów z Wielkiej Brytanii – Cieszymy się na możliwość wykorzystania pozycji Ultra Support w kanale partnerskim oraz ich doświadczenia w zakresie utrzymania infrastruktury IT, aby napędzać wzrost i dostarczać jeszcze większą wartość naszym klientom.
Przejęcie zbiegło się także z odejściem Iana Turnbulla, który ustępuje ze stanowiska przewodniczącego rady nadzorczej Ultra Support. Ian był jednym z założycieli firmy w 2018 roku i odegrał kluczową rolę w jej rozwoju, zapewniając finansowanie oraz strategiczne wsparcie. Firma wyraziła głęboką wdzięczność za jego nieoceniony wkład i życzy mu powodzenia w dalszych działaniach.
Evernex jest globalnym dostawcą usług IT, przedłuża żywotność zasobów i oferuje kompleksową konserwację centrów danych rożnych dostawców. Dzięki temu maksymalizuje wydajność sprzętu i zwrot z inwestycji. Firma jest liderem na rynku usług serwisowych zewnętrznych dostawców o prawdziwie globalnym zasięgu. Działa w ponad 165 krajach w 45 biurach na całym świecie i jest niedościgniona pod względem zrównoważonego rozwoju i opłacalności. Codziennie wysyła jedną tonę metryczną części zamiennych na cały świat, aby utrzymać działanie centrów danych na najwyższym poziomie.
drukuj