Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Evernex umacnia pozycję na rynku brytyjskim dzięki przejęciu Ultra Support

  • Evernex, lider na globalnym rynku dostawców usług TPM dla IT i centrów danych, ogłosił przejęcie brytyjskiej firmy Ultra Support.
  • Ultra Support specjalizuje się w świadczeniu usług TPM i oferuje swoje usługi wyłącznie poprzez partnerów.

 

Ultra Support to uznany dostawca usług serwisowych zasobów sprzętowych IT dla przedsiębiorstw i cieszy się w Wielkiej Brytanii renomą solidnego i zaufanego partnera. Dzięki rozbudowanej sieci magazynów operacyjnych (FSL) rozmieszczonych w całej Wielkiej Brytanii jest w stanie zapewnić realizację dostaw i napraw w rekordowo krótkim czasie, co pozwala klientom minimalizować przestoje i zwiększać efektywność operacyjną.

Firma może poszczycić się certyfikatami ISO27001, ISO9001 i ISO14001, które są potwierdzeniem jej zaangażowania w najwyższe standardy jakości, bezpieczeństwa danych oraz odpowiedzialności środowiskowej.

Pod skrzydłami Evernex, Ultra Support będzie miał możliwość poszerzyć ofertę swoich usług a partnerzy firmy mogą oczekiwać jeszcze bardziej kompleksowych rozwiązań, dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb.

Stanislas Pilot, prezes i dyrektor generalny Evernex, podkreśla, że przejęcie brytyjskiego lidera w zakresie utrzymania infrastruktury IT to kolejny krok w realizacji strategii rozwoju i ekspansji  Evernex na międzynarodowych rynkachCieszymy się, że Ultra Support dołącza do rodziny Evernex. Ich doświadczenie w dziedzinie utrzymania sprzętu IT dla przedsiębiorstw oraz silne relacje z partnerami kanałowymi idealnie wpisują się w naszą strategię dostarczania niezawodnych, elastycznych i skalowalnych rozwiązań IT na całym świecie. Kluczowym elementem tej integracji jest zachowanie zespołu zarządzającego Ultra Support, którego wiedza i doświadczenie będą podstawą dalszego rozwoju i sukcesu firmy.

Dotychczasowy zespół zarządzający Ultra Support – Peter Hodgson (CEO), Ben Gregory (Head of Sales) oraz Cris Mitchell (Operations Director) – pozostanie na swoich stanowiskach, kontynuując realizację dotychczasowych zobowiązań wobec klientów.

Peter Hodgson, CEO i współzałożyciel Ultra Support, stwierdziłDołączenie do Evernex to ogromna szansa zarówno dla naszej firmy, całego zespołu oraz naszych partnerów. Globalny zasięg Evernex oraz kompleksowa oferta usług pozwolą nam lepiej spełniać potrzeby naszych partnerów – zarówno lokalnych, jak i międzynarodowych. Jednocześnie jako firma operujemy za pośrednictwem naszych partnerów – i tutaj nic się nie zmienia.  Będziemy dalej rozwijać usługi i dostarczać jeszcze lepsze rozwiązania w zakresie konserwacji sprzętu IT.

Z kolei Mohamed Bella, wiceprezes Evernex dodał, że transakcja podkreśla zaangażowanie Evernex w rozwijanie usług na strategicznych rynkach oraz wzmacnia zdolność do wspierania globalnych klientów z Wielkiej BrytaniiCieszymy się na możliwość wykorzystania pozycji Ultra Support w kanale partnerskim oraz ich doświadczenia w zakresie utrzymania infrastruktury IT, aby napędzać wzrost i dostarczać jeszcze większą wartość naszym klientom.

Przejęcie zbiegło się także z odejściem Iana Turnbulla, który ustępuje ze stanowiska przewodniczącego rady nadzorczej Ultra Support. Ian był jednym z założycieli firmy w 2018 roku i odegrał kluczową rolę w jej rozwoju, zapewniając finansowanie oraz strategiczne wsparcie. Firma wyraziła głęboką wdzięczność za jego nieoceniony wkład i życzy mu powodzenia w dalszych działaniach.

 

 

 

Evernex jest globalnym dostawcą usług IT, przedłuża żywotność zasobów i oferuje kompleksową konserwację centrów danych rożnych dostawców. Dzięki temu maksymalizuje wydajność sprzętu i zwrot z inwestycji. Firma jest liderem na rynku usług serwisowych zewnętrznych dostawców o prawdziwie globalnym zasięgu. Działa w ponad 165 krajach w 45 biurach na całym świecie i jest niedościgniona pod względem zrównoważonego rozwoju i opłacalności. Codziennie wysyła jedną tonę metryczną części zamiennych na cały świat, aby utrzymać działanie centrów danych na najwyższym poziomie.

www.evernex.com

 

drukuj