Neuron z Royal Unibrew Polska
Neuron Agencja Public Relations rozpoczęła współpracę z firmą Royal Unibrew Polska, właścicielem m.in. marek Łomża, Faxe, Cooler, Rybnicki, Strzelec i Korona Książęca. Do zadań Agencji należy doradztwo i realizacja działań w zakresie PR korporacyjnego i produktowego.
Royal Unibrew A/S jest drugą co do wielkości grupą w branży piwnej oraz największym eksporterem piwa w Skandynawii. Główna siedziba firmy mieści się w Faxe, w Danii. W skład Grupy Royal Unibrew wchodzi 11 browarów oraz jedna firma produkująca napoje. W Danii Grupa posiada 2 browary: Faxe i Ceres, na Litwie jest właścicielem marki Kalnapilis, a na Łotwie - Lacplesa oraz rozlewni napojów Cido.
W Polsce Royal Unibrew jest czwartym pod względem udziału w rynku producentem piwa. Firma konsekwentnie umacnia swoją pozycję rynkową, a jej największa marka, Łomża, tylko w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy bieżącego roku zwiększyła sprzedaż o 30 procent.
W ramach podpisanej umowy agencja zajmuje się wsparciem Royal Unibrew Polska w obszarze komunikacji korporacyjnej i produktowej. Neuron został wybrany na drodze przeglądu ofert. Obsługą klienta zajmuje się zespół pod kierownictwem Pawła Soproniuka.
Więcej informacji o firmie Royal Unibrew Polska można znaleźć na stronie internetowej www.royalunibrew.pl.
Informacja o Neuron Agencji PR
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. Grupa ENERGA, Acronis, Netia i Politechnika Warszawska. Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 14 osób. Więcej informacji: www.neuron.pl .
TAGI: royal unibrew, łomża, piwo, agencja PR, obsługa PR, neuron
drukuj