ICom powierza wizerunek Neuron Agencji PR
Firma ICom, producent i dystrybutor sprzętu komputerowego, podpisała umowę na obsługę komunikacyjną z Neuron Agencją Public Relations. Zadaniem Neurona będzie przygotowanie strategii public relations, budowanie relacji spółki ICom z mediami oraz poprawa komunikacji w obrębie kanału dystrybucyjnego klienta.
Agencja opracuje i wdroży kompleksowy system komunikacji. Planowane działania obejmują przeprowadzenie rozbudowanego audytu, między innymi strony internetowej Klienta, materiałów promocyjnych i wykorzystania narzędzi komunikacyjnych. Neuron odpowiedzialny będzie za kontakty z mediami branżowymi, w tym za koordynowanie testów prasowych produktów marki ICom.
ICom jest polskim producentem i dystrybutorem sprzętu komputerowego. W ofercie firmy dostępne są komputery przenośne, stacjonarne, serwery oraz media-center. Dzięki bezpośrednim kontaktom z renomowanymi dostawcami komponentów produkty firmy ICom wyróżnia bardzo dobry stosunek jakości do ceny. Komputery marki ICom produkowane są zgodnie z normą ISO 9001:2000 oraz posiadają certyfikat zgodności CE. O wysokiej jakości komputerów marki ICom świadczą wyniki testów prasowych, także testów porównawczych.
ICom powstał w 1996 roku, siedziba firmy mieści się w Lublinie, a jej oddziały w Warszawie i Wrocławiu. Firma posiada własną, rozbudowaną sieć sprzedaży. Obecnie spółka zatrudnia ponad sześćdziesiąt osób.
***
Neuron Agencja Public Relations powstała w 2001 roku. Firma na stałe zatrudnia ośmiu konsultantów. Neuron posiada portfolio klientów z branż IT, nieruchomości, FMCG, farmacji, motoryzacji, finansów i innych. Neuron Agencja Public Relations jest członkiem Związku Firm Public Relations.