Komunikat prasowy

Klient

Kontakt

Wyjaśnienia i przeprosiny - błędne umieszczenie informacji w serwisach i blogach internetowych

W imieniu Neuron Agencji Public Relations Sp. z o.o. pragnę przeprosić zainteresowane osoby oraz złożyć wyjaśnienia dotyczące opublikowania informacji prasowej opatrzonej nieodpowiednim, mogącym wprowadzać w błąd, komentarzem i dystrybucji jej w komentarzach blogów i serwisów internetowych. Informacja, którą przez niefortunna pomyłkę zamieściliśmy w komentarzach do artykułów w serwisach i blogach internetowych, posiadała komentarz, który mógł wprowadzać w błąd czytelnika i nosił znamiona komentarza czytelnika serwisu/blogu.  

Pragniemy podkreślić, że informacja, która została wysłana jako komentarz do blogów internetowych, była i jest informacją prasową i powinna była dotrzeć jedynie do dziennikarzy i innych zainteresowanych tą informacją osób.  

Zamieszczenie tej informacji jako komentarza do artykułów na blogach nie jest i nie było częścią kampanii promocyjnej usług, tylko niefortunną pomyłką współpracownika agencji oraz osoby wydającej jej polecenia.  Nie zamierzaliśmy i nie zamierzamy zamieszczać informacji wprowadzających w błąd użytkowników Internetu, w szczególności wydawców serwisów internetowych oraz właścicieli blogów.  

Jako agencja public relations chcemy informować media i inne zainteresowane grupy docelowe, jednak z pewnością nie chcemy wprowadzać nikogo w błąd.  

Stanowczo odradzamy naszym klientom i współpracownikom wysyłanie informacji prasowych do osób niezainteresowanych bądź nie wyrażających zgody na ich otrzymywanie oraz wysyłanie informacji z nieoznaczonym prawidłowo źródłem pochodzenia i/lub zamieszczanie ich bez zgody właścicieli serwisów/blogów internetowych. 

Podjęliśmy odpowiednie kroki, wprowadzając dodatkowe procedury zlecania naszym współpracownikom i pracownikom zadań.  Poinformowaliśmy również właścicieli serwisów oraz blogów, w których opublikowany został opisywany komentarz wyjaśnienia i przeprosiny. Podobny wypadek zdarzył się w naszej agencji po raz pierwszy i bardzo ubolewamy, że nie wprowadziliśmy wcześniej zaostrzonych procedur.  

Agencja Neuron nie zamierzała i nie zamierza stosować działań, które naruszają polskie prawo i etykę działań w biznesie.   

W razie jakichkolwiek pytań lub wątpliwości bardzo proszę o kontakt.  

Z poważaniem,

Lidia Marcinkowska

Neuron Agencja Public Relations

l.marcinkowska@neuron.pl

drukuj