Press releases

Customer

Contact

Tezeusz dołącza do Empik Premium: darmowa dostawa na książki z drugiej ręki

Tezeusz.pl, największa platforma re-commerce książek w Polsce, dołączył do grona sprzedawców oferujących swoje produkty w programie Empik Premium. Dzięki temu subskrybenci programu mogą korzystać z darmowej dostawy książek outletowych z oferty Tezeusz.pl dostępnych na Empik.com. ...

More

Agencja Neuron rozpoczyna rok z nowym klientem

Neuron Agencja Public Relations od stycznia 2021 roku rozpoczęła współpracę z marką nowoczesnych salonów fryzjerskich Luisse. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego oraz działań employer brandingowych. ...

More

Neuron odpowiada za komunikację Neuroformy

Do grona klientów Neurona dołączyła polska firma Titanis, właściciel marki Neuroforma – systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. Zakres działań agencji obejmuje doradztwo i realizację działań public relations dotyczących komunikacji marki Neuroforma, w tym prowadzenie biura prasowego i profilu w serwisie Facebook oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych...

More

Cargill nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations opracuje i zrealizuje dla firmy Cargill kampanię wprowadzającą nowy produkt na polski rynek. Cargill to globalne przedsiębiorstwo, obecne w 70 krajach na całym świecie. Oferuje usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. ...

More

Neuron wspiera VentilAid

Neuron Agencja PR wspiera pro bono niezwykły projekt krakowskich inżynierów - respirator ostatniej szansy z drukarki 3D. To urządzenie, które można zbudować z powszechnie dostępnych komponentów i z wykorzystaniem popularnych drukarek 3D. ...

More

Neuron ze Stowarzyszeniem Twoja Sprawa

Neuron Agencja PR będzie wspierać Stowarzyszenie Twoja Sprawa w kolejnej odsłonie kampanii społecznej, której celem jest uświadamianie rodziców o problemie zbyt łatwego dostępu dzieci do pornografii online. ...

More

„Archiwa Rodzinne Niepodległej” ze strategią komunikacji od Neuron Agencji PR

Neuron Agencja Public Relations przygotowała na zlecenie Naczelnej Dyrekcji Archiwów Państwowych strategię oraz plan komunikacji ogólnopolskiego projektu „Archiwa Rodzinne Niepodległej”. Projekt zostanie zrealizowany w 2019 roku, a jego celem będzie przekazanie posiadaczom wartościowych archiwaliów wiedzy o sposobach ich zabezpieczania oraz pozyskanie co najmniej stu nowych kolekcji...

More