Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Agenda, kontrola czasu i odpowiedni dobór uczestników – to 3 filary efektywnych spotkań

Firmowe spotkania, poza nielicznymi wyjątkami urodzinowymi lub świątecznymi, nie mają charakteru towarzyskiego. Powinny być dobrze zaplanowane, merytoryczne i angażować tylko potrzebne osoby. Co jeszcze możesz zrobić, aby uczestnicy Twojego spotkania nie wyszli z niego z poczuciem straconego czasu? Planuj Przygotuj agendę spotkania i umieść na niej wyłącznie tematy, które zamierzasz...

Więcej

Jak napisać case study, które sprzedaje?

Skończyłeś projekt, która okazał się dużym sukcesem. Klient jest zadowolony, a Ty zastanawiasz się jak wykorzystać ten sukces. Odpowiedź jest prosta – napisz case study, które sprzeda Twoją wiedzę i usługi. ...

Więcej

Dołącz do naszego zespołu na stanowisku specjalisty ds. PR (account executive)

Szukamy zaangażowanych i samodzielnych kandydatów/kandydatek, którzy wniosą do naszego zespołu energię i świeże spojrzenie na działania komunikacyjne. Jeżeli szukasz pracy w agencji, które zapewnia świetną atmosferę i gwarantuje rozwój zawodowy - wyślij nam swoje CV! Stanowisko: specjalista ds. PR (account executive). ...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisku junior account executive

Poszukujemy nowych członków naszego zespołu. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w pracy dla największych polskich i międzynarodowych firm i rozwinąć umiejętności w naszym zespole – wyślij swoje CV.  Stanowisko: młodszy specjalista ds. PR (junior account executive) Zakres obowiązków: wsparcie zespołu doświadczonych konsultantów przy prowadzeniu projektów komunikacyjnych dla naszych klientów. ...

Więcej

Czy jesteśmy skazani na wiarę w fake newsy? Sceptycyzm na wagę złota

Fake newsy bazują na prostym mechanizmie – łatwiej wierzymy w informacje, które potwierdzają nasze przekonania... Z tego powodu osoby obawiające się inwigilacji powielają doniesienia o przymusowym chipowaniu ludzi, a przeciwnicy GMO  powielają doniesienia o narodzinach cielaka z dwiema głowami. ...

Więcej

Jak radzić sobie z negatywnymi komentarzami w social mediach?

Z Facebooka, YouTube’a, Instagrama, WhatsAppa, czy Twittera korzysta na świecie już prawie 3,2 miliarda osób, a w Polsce 39 proc. mieszkańców. Liderem platform wykorzystywanych przez firmy jest Facebook – już 96 proc. marketerów używa go do komunikacji. ...

Więcej