Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Agencja Neuron rozpoczyna rok z nowym klientem

Neuron Agencja Public Relations od stycznia 2021 roku rozpoczęła współpracę z marką nowoczesnych salonów fryzjerskich Luisse. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego oraz działań employer brandingowych. ...

Więcej

Relacje PR-owca z dziennikarzem w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa zmusiła wielu z nas do przeniesienia pracy do domu. Dotyczy to również dziennikarzy, którzy (jak wszyscy) muszą odnaleźć się w nowych realiach. Co współpracujący obecnie z mediami PR-owiec powinien brać pod uwagę? Przed lekturą polecam zerknąć na ujęte w formie infografiki rekomendacje związane z komunikacją w czasie COVID-19 opracowane przez Pawła Soproniuka. ...

Więcej

Neuron odpowiada za komunikację Neuroformy

Do grona klientów Neurona dołączyła polska firma Titanis, właściciel marki Neuroforma – systemu do rehabilitacji dla pacjentów z problemami neurologicznymi. Zakres działań agencji obejmuje doradztwo i realizację działań public relations dotyczących komunikacji marki Neuroforma, w tym prowadzenie biura prasowego i profilu w serwisie Facebook oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych...

Więcej

Cargill nowym klientem Neurona

Neuron Agencja Public Relations opracuje i zrealizuje dla firmy Cargill kampanię wprowadzającą nowy produkt na polski rynek. Cargill to globalne przedsiębiorstwo, obecne w 70 krajach na całym świecie. Oferuje usługi i produkty spożywcze, rolne, finansowe i przemysłowe. ...

Więcej

[INFOGRAFIKA] Kiedy, jak i co komunikować w czasie COVID-19?

Gdy pewna jest tylko niepewność, opłaca się spojrzeć wstecz i przyjrzeć, jak wyglądały cykle kryzysowe w przeszłości. Na tej podstawie przygotowaliśmy zestaw rekomendacji dla komunikacji w czasie COVID'19

Więcej

[KORONAWIRUS] Marki uczą się komunikować w czasach #zostańwdomu

Szaleje pandemia koronawirusa. Świat na chwilę zamarł, a wraz z nim świat komunikacji marketingowej. Ciężko przewidzieć kolejny dzień. A jednak musimy działać dalej. Jak w tych nowych dla wszystkich warunkach prowadzić komunikację marki w social media? Jak wynika z raportu  „Trust and the Coronavirus” społeczeństwo ma w dobie kryzysu wysokie oczekiwania wobec biznesu. ...

Więcej