Archiwum komunikatów prasowych

Klient

Kontakt

Jak zbadać komunikację wewnętrzną w firmie?

Sprawna komunikacja wewnętrzna przynosi wiele korzyści. Przede wszystkim zwiększa efektywność pracowników i angażuje ich do osiągania wspólnych celów. Wspiera wymianę wiedzy i przyczynia się do rozwoju całej organizacji. ...

Więcej

Rekrutujemy! Aplikuj na staż w Neuronie!

Poszukujemy stażysty_tki - osoby entuzjastycznej i pełnej zaangażowania, która chciałaby dołączyć do zespołu Neuron APR w ramach płatnego stażu. Jeśli interesujesz się branżą public relations i chcesz zdobyć doświadczenie – wyślij swoje CV.  Stanowisko: stażysta_tka w agencji PR  Zakres obowiązków: wsparcie zespołu w bieżących projektach PR monitoring mediów przygotowywanie baz...

Więcej

Rekrutujemy! Dołącz do nas na stanowisko specjalista ds. PR (Account Executive).

Stanowisko: specjalista ds. PR (Account Executive) Miejsce pracy: Warszawa  Zakres obowiązków i cechy idealnego kandydata: Osoba, której poszukujemy, będzie prowadzić projekty komunikacyjne dla klientów agencji. ...

Więcej

EZRA UKSW wybrała Neuron Agencję PR

Neuron Agencja PR rozpoczęła współpracę z EZRA UKSW – organizacją, która realizuje autorski model opieki środowiskowej w społeczności lokalnej na rzecz wsparcia dzieci i młodzieży. Neuron odpowiedzialny jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego i media relations. ...

Więcej

Agencja Neuron rozpoczyna rok z nowym klientem

Neuron Agencja Public Relations od stycznia 2021 roku rozpoczęła współpracę z marką nowoczesnych salonów fryzjerskich Luisse. Agencja odpowiedzialna jest za opracowanie i realizację strategii komunikacji marki, doradztwo i prowadzenie działań PR, w tym biura prasowego oraz działań employer brandingowych. ...

Więcej

Relacje PR-owca z dziennikarzem w czasie pandemii

Pandemia koronawirusa zmusiła wielu z nas do przeniesienia pracy do domu. Dotyczy to również dziennikarzy, którzy (jak wszyscy) muszą odnaleźć się w nowych realiach. Co współpracujący obecnie z mediami PR-owiec powinien brać pod uwagę? Przed lekturą polecam zerknąć na ujęte w formie infografiki rekomendacje związane z komunikacją w czasie COVID-19 opracowane przez Pawła Soproniuka. ...

Więcej