Neuron pracuje dla Hurtimexu przed debiutem
Producent odzieży dziecięcej i młodzieżowej Hurtimex S.A. właściciel marek tup-tup i HOOP rozpoczął współpracę z Neuron Agencją Public Relations, która przygotowała program działań dla spółki przed debiutem na NewConnect. Firma planuje prywatną emisję akcji na przełomie marca i kwietnia.
Zgodnie z umową, agencja zajmie się relacjami inwestorskimi i działaniami public relations, między innymi organizacją spotkań z dziennikarzami oraz uaktualnieniem zakładki relacje inwestorskie na stronie internetowej klienta.
Umowę podpisano na trzy miesiące, z możliwością przedłużenia.
Hurtimex S.A. działa na rynku od 1990 roku. Spółka produkuje rocznie około miliona sztuk ubrań przeznaczonych na rynek krajowy oraz eksport, m.in. do Niemiec, Czech i Słowacji.
Firma zatrudnia 60 osób, w tym własny zespół projektantów oraz konstruktorów odzieży.
Neuron to warszawska agencja specjalizująca się w doradztwie strategicznym i prowadzeniu projektów komunikacyjnych. Do stałych klientów firmy należą m. in. British Council, Castrol,
G DATA Software, Jobpilot, Netia, Rainbow Tours i ZyXEL.
Agencja została założona przez Lidię Marcinkowską i Marka Wróbla w 2001 roku, jest członkiem Związku Firm Public Relations i zatrudnia 10 osób.
drukuj